Nou het zit dus zo. Ik ben dus op zoek naar iets wat dus net als wordpad eruit ziet. En wat het voor mij mogelijk maakt om een selectiekader veld te trekken van de tekst die ik wil. En dus niet regels.
Ik zal dit ff duidelijk maken met een voorbeeld.
Rutger 19Jaar Man Student
Piet 18Jaar Man Docent
Als ik nu met Word of notepad zou proberen te blokken vanaf student krijg ik dit:
Piet 18Jaar Man Docent
Maar wat ik wil is datgen wat in de command prompt mogelijk is (Enige nadeel is dus dat command prompt niet echt user friendly is :-) ) namelijk:
Piet 18Jaar Man Docent
Ik hoop dat men kan zien wat ik bedoel en of er iemand is die er een oplossing voor heeft.
Mochten er nog vragen zijn stel gerust.
Ik zal dit ff duidelijk maken met een voorbeeld.
Piet 18Jaar Man Docent
Als ik nu met Word of notepad zou proberen te blokken vanaf student krijg ik dit:
Piet 18Jaar Man Docent
Maar wat ik wil is datgen wat in de command prompt mogelijk is (Enige nadeel is dus dat command prompt niet echt user friendly is :-) ) namelijk:
Piet 18Jaar Man Docent
edit:
Let alsjeblieft niet op het feit dat student en docent niet psies onder elkaar staan.
Let alsjeblieft niet op het feit dat student en docent niet psies onder elkaar staan.
Ik hoop dat men kan zien wat ik bedoel en of er iemand is die er een oplossing voor heeft.
Mochten er nog vragen zijn stel gerust.
[ Voor 6% gewijzigd door ErA op 30-06-2003 10:18 ]