Probleempje met het geluid, het is er niet.
Eerst maar ff de specs, anders wordt het topic gesloten geloof ik
Proc.: AMD Thunderbird 1200 Mhz
Mem: 512 Mb DDR
Mobo: Elitegroup K7VTA3
Geluidskaart: SoundBlaster 4.1
Geluid heeft goed gewerkt, totdat ik het mobo (inclusief geluidskaart, proc, koeler en geheugen) overgezet heb naar een andere kast.
Het vreemde is dat ook de onboardkaart (geen idee welke, VIA AC 97 of zoiets) niet werkt, behalve de microfoon.
De drivers van de SB 4.1 zijn ook niet te installeren. Heb ook al een 5.1 geprobeerd, probleem blijft. In een andere comp. (ook Win XP Pro) werkt alles perfect.
Na installatie verschijnt er een foutmelding: Data invalid. En dan worden de drivers automatisch weer verwijderd.
Nieuwe drivers ook al gedownload, maar helaas, geen succes.
Wordt dit een kwestie van formatteren en Win XP opnieuw installeren?
Eerst maar ff de specs, anders wordt het topic gesloten geloof ik
Proc.: AMD Thunderbird 1200 Mhz
Mem: 512 Mb DDR
Mobo: Elitegroup K7VTA3
Geluidskaart: SoundBlaster 4.1
Geluid heeft goed gewerkt, totdat ik het mobo (inclusief geluidskaart, proc, koeler en geheugen) overgezet heb naar een andere kast.
Het vreemde is dat ook de onboardkaart (geen idee welke, VIA AC 97 of zoiets) niet werkt, behalve de microfoon.
De drivers van de SB 4.1 zijn ook niet te installeren. Heb ook al een 5.1 geprobeerd, probleem blijft. In een andere comp. (ook Win XP Pro) werkt alles perfect.
Na installatie verschijnt er een foutmelding: Data invalid. En dan worden de drivers automatisch weer verwijderd.
Nieuwe drivers ook al gedownload, maar helaas, geen succes.
Wordt dit een kwestie van formatteren en Win XP opnieuw installeren?
[ Voor 7% gewijzigd door Eleshar op 30-06-2003 09:57 . Reden: typo ]