[win2k] kan niets instaleren

Pagina: 1
Acties:

• -Billy-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 16:14

-Billy-

Oant Moan!

Topicstarter
Heb gister wink2 op me computer gezet, omdat ik wat problemen had met de videokaart ( Tactical-Ops beeld freeze )

Win2k werkt helemaal goed verder..ik kan alleen niets instaleren :?

als ik bijvoorbeeld Tactical-Ops van de CD wil instaleren, start de autorun, klik ik op install en w8 ff...ik zie dat eerste scherm wel. Maar dan is dat weg en doet die niets meer.

Dit heb ik ook met instaleren van geluidskaart drivers en andere prorgamma's, ook die ik gedownload heb, en niet van een cd komen.

ik heb al rond gezocht, en wat topics gevonden, maar het werd niet opgelost.

specs:

amd thunderbird 1 ghz
512 sd ram
radeon 9500
win2k

mischien verkeerde forum, modjeeees!

[ Voor 9% gewijzigd door -Billy- op 30-06-2003 07:24 ]

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ok ik denk dat je windows installer niet helemaal lekker is,ik heb hetzelfde gehad vorige week toevallig,en daarom maar win2k opnieuw geinstalleerd(wilde ik toch al gaan doen,install stond er al 3 jaar op),je kan natuurlijk ook proberen een repair te doen via de installatie cd

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Kijk eens met FileMon/Regmon van Sysinternals.com of andere installer-capturers of logs wat er precies fout gaat.

Verwijderd

mrsar schreef op 30 June 2003 @ 09:29:
ok ik denk dat je windows installer niet helemaal lekker is,ik heb hetzelfde gehad vorige week toevallig,en daarom maar win2k opnieuw geinstalleerd(wilde ik toch al gaan doen,install stond er al 3 jaar op),je kan natuurlijk ook proberen een repair te doen via de installatie cd
Daar hoeft je niet persé Windows voor opnieuw te installeren. Je kunt ook gewoon de Windows Installer opnieuw downloaden vanaf Mircosoften installeren :)

Verwijderd

Misschien helpt deze linke je?

Microsoft KB