You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik heb daar eigelijk geen problemen mee. Er zijn zat reacties die een overall verhaal tikken en sommige punten niet beargumenteren. Deze users is het ook het geval; hij heeft totaal niks gevraagd maar geeft wel een cijfer mee. Nee, ik ga daar niks tegen doen want dan ben je een paar weken bezig met het lezen van elke survey om te kijken of elk cijfer goed bargumenteeerd is. Er staat wel op de planning dat je elk cijfer moet gaan uitleggenwe_are_borg schreef op 30 June 2003 @ 02:12:
User DarkEye geeft netjes cijfers over het hele front alleen onderbouwing voor Technische kennis geeft hij totaal niet. Hier een link naar Informatique
Het is niet gebruikelijk om een mail te gaan sturen omdat iemand veel taalfouten in zijn reactie heeft staan, maar hier kan ik geen verhaal uit halen. Ik heb de user gemaild met de vraag of hij de survey nogmaal invult en deze keer ook begrijpelijk voor de lezersBij MaxPC geeft user S.A.N.D.M.A.N. een beoordeling alleen gebruik na een paar woorden een enter. Dit komt de leesbaarheid niet ten goede. Ik zal maar niet beginnen over de taalfouten.
Deze zijn al verwijderd door een collega.Bij Hightech Broker geeft user dageraad netjes een survey op alleen deze staat er nu drie keer in. Eén om 23:48 en twee op 23:51.
Bedankt voor het melden
Het is te begrijpen dat het te veel werk is om alles na te lezen, alleen je ziet het steedts meer. Het is jammer dat users dit doen.Robin Vreuls schreef op 30 June 2003 @ 14:58:
[...]
Ik heb daar eigelijk geen problemen mee. Er zijn zat reacties die een overall verhaal tikken en sommige punten niet beargumenteren. Deze users is het ook het geval; hij heeft totaal niks gevraagd maar geeft wel een cijfer mee. Nee, ik ga daar niks tegen doen want dan ben je een paar weken bezig met het lezen van elke survey om te kijken of elk cijfer goed bargumenteeerd is. Er staat wel op de planning dat je elk cijfer moet gaan uitleggen.
Nee taalfouten vind ik ook niet zo erg, alleen die hinderlijk enters maakte het niet leesbaarder voor de mensen.[...]
Het is niet gebruikelijk om een mail te gaan sturen omdat iemand veel taalfouten in zijn reactie heeft staan, maar hier kan ik geen verhaal uit halen. Ik heb de user gemaild met de vraag of hij de survey nogmaal invult en deze keer ook begrijpelijk voor de lezers.
[...]
Deze zijn al verwijderd door een collega.
Bedankt voor het melden.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.