Ik moet voor mijn vader het eea uitzoeken:
Al enkele jaren draaien ze bij het bedrijf met een McAfee abonnement (eenmalige koop van de virussoftware met gratis updates gedurende twee jaar, tarief afgestemd op 25 gebruikers) op de server en alle werkstations. Het abonnement verloopt in november. Inmiddels hebben ze Citrix servers die alle processen van de werkstations hebben overgenomen. De tariefstructuur van McAfee is gewijzigd : Eerst een behoorlijke aanschaf en daarna nog een tarief per werkstation per jaar. Kosten naar €6000/jaar ) . Aangezien ze met Citrix zijn gaan werken vraagr hij zich af of ze niet met een eenvoudiger oplossing afkunnen die alleen op de Citrix draait. Mijn vader wil ook weten of daarmee ook alles dicht is.
Mijn vraag: WElke virusscanner zijn geschikt voor dit doel en welk kostemplaatje hebben ze?
persoonlijk draai ik al lange tijd McAfee aangezien ik die voor een spotprijs via school legaal kan krijgen, en ik heb me de laatste tijd eigenlijk niet bezig gehouden met dit onderwerp. (bij de frontpage poll van een paar weken terug kwam ik een aantal scanners pas voor het eerst tegen.)
Alvast bedankt,
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!