Toon posts:

[apache] oude php kome terug

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu m'n eigen webserver:
Windows XP profesional
Apache 1.3.24
MYSQL 3.23.49
PHP Version 4.3.2

Alleen als ik nu het request "localhost/main.php"doe dan kan het voorkomen dat ik de pagina krijg die zeg 1 uur geleden had getest. Het geen wat ik zie bestaat al een tijdje niet meer. Heel raar en weinig over te vinden.
Nou hoorde ik wel dan winxp zonder sp1 nog problemen/bugs had met apache 1.3.24

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Goed, even samen vatten....

Het kan voorkomen dat je een pagina van meer dan een uur terug ziet. En wij mogen nu kunnen raden wat er aan de hand is? Het gebeurt soms, het gebeurt consequent? Onder welke omstandigheden gebeurt het?
Is het bij 1 pagina, is het bij alle pagina's? Wat voor type pagina's?
Gebruik je caching? Of niet? Welke headers voeg je toe?

Waar heb je zelf gezocht? Heb je nog vergelijkbare problemen tegen gekomen? Je hebt wat geruchten gehoord, waar? Waar heb je ze geverifieerd?

Kortom, d'r is dus echt helemaal niets zinnigs te zeggen hierover. Of je moet tevreden zijn met een antwoord als: "Ik gok dat je wat vergeten bent rond regel 6."

Verder: Zou je kunnen aangeven waar het programmeer probleem ligt?

[ Voor 20% gewijzigd door gorgi_19 op 30-06-2003 01:05 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

IMO is dit gewoon een cache probleem. Gooi je cache in IE eens leeg en stel in dat deze elke keer moet kijken voor een nieuwe pagina ipv @random.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik ken een beleid, en dat beleid is er niet voor niets.

Daar staat namelijk iets in over software problemen, en iets over een quickstart.

lees-ze :Y)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.