ja maar dat is geen familie
Familie, vrienden, collega's, what's the difference... iedereen die khattentael spreekt is familie 
willem169, drm en Cheatah werken alle 3 bij hetzelfde bedrijf, voor het geval je dat ook nog niet wist
willem169, drm en Cheatah werken alle 3 bij hetzelfde bedrijf, voor het geval je dat ook nog niet wist
Cheatah kan niks meer dan jij, hoor willem 
afgezien van het feit dat hij nog een aantal [give me free ..... rights]-couponnetjes heeft liggen
*note to self: Voortaan uitloggen @ work
afgezien van het feit dat hij nog een aantal [give me free ..... rights]-couponnetjes heeft liggen
*note to self: Voortaan uitloggen @ work

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
En de meuiste tael van allemael das ÆS toch wjal die khattentael

Willem169 schopt kont!
Nu maar geen modje meer, maar nog wel kont schoppen hé!
Nu maar geen modje meer, maar nog wel kont schoppen hé!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Een trouwe /13 bezoeker die nog even gedag komt zeggen
willem169, binnenkort wil ik wel een topic zien van jou op M-F dat jouw ZZR gereviseerd is hé 
Nu heb je eindelijk weer zeeën van tijd om iets aan die motor te doen
Nu heb je eindelijk weer zeeën van tijd om iets aan die motor te doen
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Mwah, ik zal maar gelijk een einde maken aan deze illusie: ik doe 'em weg.
willem169 schreef op 02 July 2003 @ 09:59:
Mwah, ik zal maar gelijk een einde maken aan deze illusie: ik doe 'em weg.

Veel plezier in die sardientjesblik dan maar
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
hij gaat een nieuwe kopenChevy454 schreef op 02 July 2003 @ 10:56:
[...]
Dat is wel een heel permanente oplossing voor een tijdelijk probleem
Veel plezier in die sardientjesblik dan maar
Nope. 
Voorlopig niet. Ben te gevaarlijk voor de motor
Nee serieus, ik ga even een tijdje autorijden, en over een paar jaartjes een nieuwe motor kopen.
Voorlopig niet. Ben te gevaarlijk voor de motor
[ Voor 3% gewijzigd door Willem op 02-07-2003 14:21 ]
whahahahaha..... mietje. 
Eerst zit hij te bashen op niet-motorrijders, en nu hij de devschuur-crew verlaat ruilt hangt hij zijn moto ook aan de wilgen, ons motormuisje.
Dat zal McVirusS graag horen.
Eerst zit hij te bashen op niet-motorrijders, en nu hij de devschuur-crew verlaat ruilt hangt hij zijn moto ook aan de wilgen, ons motormuisje.
Dat zal McVirusS graag horen.
[ Voor 9% gewijzigd door whoami op 02-07-2003 14:32 ]
https://fgheysels.github.io/
Hee rustig tegen oude mensen, hij had je vader kunnen zijn!willem169 schreef op 30 juni 2003 @ 09:48:
Hou je mond joh watje.. je bent "evil" niet eens waardig, jij bent gewoon een dom softe goederen knulletje...
Het ga je goed, ik herinner nog die coole foto met je motor + vriendin, veel plezier met beide...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Heeft willem een vriendin? PICS!!11
Trouwens, wat heeft P&W te maken met jouw aftandse moto?
Trouwens, wat heeft P&W te maken met jouw aftandse moto?
https://fgheysels.github.io/
W&G rules!!!!!!1111111 En willem169 ook
.
* McVirusS speciaal motorrijlessen genomen om willem te plezieren doet hij z'n motor weg
* McVirusS speciaal motorrijlessen genomen om willem te plezieren doet hij z'n motor weg
Dag willem
Het wordt een vieze kerst he, zo 5 voor 9
Het wordt een vieze kerst he, zo 5 voor 9
Bedankt joh 
Maar nu heb je meer tijd om foto's te maken he
Maar nu heb je meer tijd om foto's te maken he
Exact Azrael.. wat meer foto's maken.
Zal zeker goed komen, deze wordt week m'n Nikkor F4 70-300mm lensje bezorgd