Toon posts:

Probleem met MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleem met msn. Ik had laatst de nieuwste versie, 6.0 geinstalleerd, maar omdat ik daar problemen mee kreeg, namelijk hij blijft vast zitten als ik aan het inloggen ben, die 2 poppetjes stoppen met ronddraaien en msn doet niks meer.

Ik had 5.0 weer geinstalled, maar nu heeft mijn zusje 6.0 weer geinstalled, en wel op zo'n manier dat ik dat niet meer kan uninstallen, want hij kan een installation package, MsnMsgs.msi niet vinden. Als ik 6.0 probeer te herinstalleren maakt hij deze ook niet aan, waar ik hem ook van download. Ik kan nu ook niet 5.0 installeren, omdat dit een lagere versie is.

Weet iemand een manier om toch 6.0 te uninstallen????

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 09:51
Ik zou de officieële versie dan eerst ff installeren via hier En daarna die uninstallen.

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-04 14:24
zedonite schreef op 29 June 2003 @ 23:58:
Ik zou de officieële versie dan eerst ff installeren via hier En daarna die uninstallen.
De officieële versie bevat ook nog irritante bugs die de uitgelekte versie ook had. Maar je kunt het proberen.

Edit:

Als het gelukt om MSN 60 er uit te slopen, haal dan een regcleaner overheen.

http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=11669

[ Voor 17% gewijzigd door Burner NL op 30-06-2003 00:12 ]

• Zedonite
  • Laatst online: 04-04 09:51
Burner NL schreef op 30 June 2003 @ 00:03:
[...]

De officieële versie bevat ook nog irritante bugs die de uitgelekte versie ook had. Maar je kunt het proberen.
Klopt idd. Maar bedoelde omdat die eerdere versies de extensie .msi hadden, die officieële niet. Misschien als hij die overschrijft en dan die 6 weer uninstallt dat het wel lukt.

• Burner NL
Ik weet niet welk besturingssysteem er gebruikt wordt. Maar als er systeemherstel aanwezig is kan dat ook helpen.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:46
Wat is MSN? MicroSoft Network?

Verwijderd

DutchCommando schreef op 30 June 2003 @ 00:29:
Wat is MSN? MicroSoft Network?
Ja, grappig .. :Z

Maar oké, voor de zeurpieten onder ons:

Het heet natuurlijk: MSN Messenger

Tsja, blijft beetje zeuren, want de halve wereldbevolking noemt het MSN, hoe stom ook |:(

• Burner NL
Ontopic blijven a.u.b.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 17:07

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 23:43:

... maar nu heeft mijn zusje 6.0 weer geinstalled.....
Oftewel zusje haar install rechten weghalen ;)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• WhiteDog
  • Laatst online: 08-03 14:31

WhiteDog

met zwarte hond

qless schreef op 30 June 2003 @ 09:16:
[...]

Oftewel zusje haar install rechten weghalen ;)
/slap sister -hard

Verwijderd

Topicstarter
ik heb na wat gedoe msn messenger geuninstalled, met regcleaner alles wat met msn temaken heeft weggehaald, en msn van de officiele site downgeload. Mijn computer heeft nooit van msn gehoord.
Ik installeer msn, krijg een error, hij wil namelijk MsnMsgs.msi hebben, die ik niet heb, druk op cancel, krijg te zien: installatie is voltooid, hij opent msn, ik wil inloggen, voer usrnam en pass in, hij gaat bezig voor 5 sec, en msn loopt dan vast. Ik snap hier heeelemaal niks van. Misschien gewoon ff formateren dan. iig bedankt voor de hulp jongens

Verwijderd

Topicstarter
Met "mijn computer heeft nooit van msn gehoord" bedoel ik dus dat echt alles van msn weg is

• Burner NL
Welk besturingssysteem heb je? Als je geluk hebt kun je systeemherstel uitvoeren. Dit kan vanaf Windows ME.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inderdaag windows ME. Hoe voer ik systeemherstel uit??

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-03 15:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Dunno voor welk os het is, maar dit hep ik ooit eens gevonden, en gepost op ons forum, werkte voor mij ieg voor msn explorer...

http://www.svtdavinci.nl/forum/viewthread.php?tid=102

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen herstelpunten gemaakt in het verleden

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die maakt ie zelf ook wel eens om de zoveel tijd aan toch?

Onder XP zit het onder Start > ALle Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset, onder ME zal het daar ook ongeveer wel zitten denk ik, anders even aan de Windows Help vragen :)

• Burner NL
Wat je met Google wel niet kunt vinden!?!? http://www.xs4all.nl/~ronh/me2.htm

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm mijn computer maakt geen herstelpunten, hoewel ik het hokje "de optie systeem herstellen uitschakelen" in configuratiescherm / systeem / tabblad prestaties / bestandssysteem / Probleemoplossing niet is aangevinkt.

Ook al uninstall/verwijder ik alles wat met msn te maken heeft, m.b.v. o.a. regcleaner, wil hij niet eens msn messenger 5.0 installeren omdat hij zegt dat 6.0 er nog op zit.

Bedankt voor de posts jongens maar ik denk dat het probleem moeilijk is op te lossen als je niet achter deze (rare) computer zit.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 22:15
Probeer eens via windows update MSN Messenger te installeren.
Pagina: 1