[QWare] Optisch/draadloze desktop... :(

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb me laten verleiden door een aanbieding van megapool... een optische/draadloos desktop.
Erg leuk, aansluiten, batterijen plaatsen.... en het keyboard werkt geweldig. Lekkere toetsen ook wel. Mous was minder.

Vergeleken met mijn dure logitech "ball" muis was de ware muis 'minder precies', beetje lastig te omschrijven, maar goed.
En nu precies 1 dag later zijn de twee batterijtjes al leeg. Het toetsen bord (op 3 grotere batterijen werkt nog). Neemt de muis nou zoveel stroom dat ie binnen een dag al leeg is? Of komt het vanwege het merk?

Iemand ervaringen met deze set? Anders moet ik toch maar voor een andere (dure) desktop geloof ik.... :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 22:25

Klippy

Still Game

Zaten batterijen erbij?

Dan heb je grote kans dat die niet vol waren of gewoon slecht. Probeer eens met gewone of oplaadbare batterijen, moeten 't toch minstens 2 weken uithouden vind ik.
Keyboard moet nog langer meegaan.

Verder geen ervaring met die set, maar als die batterijen zo snel leeg blijven gaan gewoon terugbrengen die handel.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Ik denk idd ook dat de batterijen niet goed zijn.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Heb op werk alleen een optische muis van QWare, volgens mij waren daar de batterijen idd niet van opgeladen, ff nachtje in de oplader en klaar, weet wel dat ie niet makkelijk gevonden wou worden in windows.

[ Voor 10% gewijzigd door Freddy_Fish op 29-06-2003 22:51 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
haal gewoon zo'n MS optical dekstop setje. 69 euro ofzo. echt perfect. 'alleen voor levering bij nieuwe pc's' trouwens, maar daar zou ik me niet al te veel van aantrekken.

Verwijderd

mijn logitech wireless desktop optical is echt smullen; ik vraag me alleen af of ik de muis die daarbij zit eventueel ooit nog eens kan vervangen door de (wat betere) MX-muis zonder dan ook meteen een nieuw toetsenbord te moeten aanschaffen... zou er niet van staan te kijken als dat toetsenbord (al dan niet om voor de hand liggende bedrijfseconomische redenen) niet van vreemdgaan houdt...

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik draai hier sinds kort op een Logitech Cordless Desktop MX, da's echt genieten.
De voorloper (met niet-oplaadbare, draadloze en optische muis) was ook erg fijn.
Kost je rond de 120 euro, maar dan heb je wel een fijne set.
Die Microsft set is ook prima, en wat smvs ook al zei, dat OEM (Alleen bij levering nieuwe PC's) daar moet je niet op letten, winkeliers trekken zich daar over het algemeen weinig van aan.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ondertussen heb ik hem terug gebracht. Andere batterijen waren ook zo leeg (2 dagen ofzo, niet eens intensief gebruik).
Ook vond ik de preciesie en het werken met de bal-muis lekkerder. Ik zal ff door moeten sparen voor een goed setje, maar weer van logitech! :)
Pagina: 1