• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Damn, werd deze avond gebeld door een vriendin. Hang ik op zie ik opeens dat ik een gemiste oproep heb van een onbekend nummer.

Dus ik ging ff kijken hoe laat ik gebeld was enzo, klik ik op dat nummer BAM telefoon loopt vast! what the fuck, ik ding uit en aan doen start ie nog wel op. Goed, ik wilde ff gaan bellen en zoek in mijn lijst naar een nummer, is opeens mijn hele lijst veranderd in @@@@@ ??????

echt kut, dus ik hem weer uit en aan doen, maar start dat ding helemaal niet meer op!!!!!!! echt klote dit, zwart scherm met randen eraan.

het is een samsung a800 met vodaphone abbo.
Heb het met accu geprobeerd, simkaart erin en eruit. niks helpt

Wat moet ik doen? is er geen mogelijkheid tot harde reset?? Ik ben trouwens nu ook al m';n nummers kwijt omdat die (Stom stom) in m'n telefoon stonden ipv op de simkaart ivm grote capaciteit van telefoon. (2000 nummers)

Verwijderd

ik heb hem ook heb er nog geen probs meegehad. Heb je nog garantie? Kun je nog wel in de telefoon komen of doet hij met opstarten al niks meer

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 22:33 ]

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
ik heb hem afgelopen vrijdag terug gebracht ter reparatie... 2 dingen niet goed: zo'n zelfde soort probleem als wat jij had/hebt, telefoonnummers niet goed hebben vast lopen niet terug kunnen bellen enzo, en mijn display aan de binnenkant is stuk... geeft geen licht meer maar de lettertjes zijn er nog wel enzo... tja nu hopen dat samsung snelle service heeft anders loop ik de rest van de zomer met een koelkast rond >:(

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Tennisbal
hmm nee hij start helemaal niet meer op

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 19:47
Ook niet met de oplader ?

• Tennisbal
nee,

heeft de a800 geen harde reset ofzo?

• Tennisbal
m'n telefoon is op vakantie naar de samsung fabriek, ben hem waarschijnlijk een maand kwijt :(

Verwijderd

Ik heb ook de a800, voor zover ik weet is er geen reset manier. Ik denk dat dit opsturen word.... Zelf heb ik alleen de fouten gehad dat wanneer hij een dag of 3 a 4 constant aan staat hij nog wel een vage sms berichten bij mijn inbox erbij wil proppen. Met allerlei vage tekens erin en bij datum staat dan iets van 363:365:365. Opnieuw opstarten en alles is weer ok.Dus dan stoor ik me er nog niet zo erg aan, alleen als hij mijn smsjes die ik stuur niet opslaat wil ik nog wel eens balen. Maar vaak is dit verholpen door hem te opnieuw op te starten. Maar voor de rest weet ik dus ook niet hoe je hem weer levend krijgt....

succes

• Tennisbal
heb hem maandag opgestuurd, zoals hierboven al beschreven. kreeg net een mailtje van samsoep dat ik hem wel kan resetten maar dat het probleem waarschijnlijk niet oplost (hoe ie gereset kon worden vertelden ze niet)
Pagina: 1