Router problemen

Pagina: 1
Acties:

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 22:35
Ik heb een hele tijd geleden een router gekocht en was in het begin erg tevreden ermee, maar nu is het Inet MEGA langzaam en GOT laden duurt bijna 5 minuten, als ik die router ertussenuitgooi is er niets aan de hand, dan is het super snel, maar met router erbij langzaam, wat kan ik hieraan doen, het merk router weet ik dat is @it maar meer weet ik ook niet, want was een router zonder doosje en handleiding....

Verwijderd

Al een keer gereset..!?

• CerielTjuh
jah, de problemen blijven

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

De router wordt niet al te warm?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Firmware update..!?

Moet je er dus wel achter zien te komen van wie die Router is (fabrikant) 8)7

• CerielTjuh
De router wordt niet warm nee, had ik ook al heen gekeken, maar wordt echt niet warm en de firmware update werkt niet, er is een optie in de instellingen van de router, maar dan krijg ik een 404... is dat normaal dat zoiets gebeurd?

Verwijderd

404 is de code dat de pagina niet te bereiken is.

Niet goed dus.

Al een andere router geprobeerd..!?

• CerielTjuh
Eigenlijk heb ik de vorige ook al terug gebracht maar dat kwam meer omdat ik niets kon instellen (ze hadden standaard wachtwoord veranderd), maar er zal wel niets anders op zitten dan heb terug brengen, want als ik iets haat is het Internet dat nog langzamer is dan een 56 k modem :D
Pagina: 1