Ik moet voor een site een credit card betalingsgedeelte maken ? Er zijn verscheidende creditcard nummer checkers, welke is goed denken jullie. Tevens de vraag of er een instantie is welke zulke gegevens verwerken , zodat het voor de bank vertrouwelijk is van dat creditcard het bedrag af te schrijven ? Hoe gaat dat dus allemaal in zijn werk ?
Verwijderd
Ugh als je geen idee heb wat je moet doen moet je niet die verantwoordelijkheid op je nemen (cq opdracht accepteren)..
Echt, zulke dingen zijn gewoon vet link en dat moet je door professionals laten doen...
(nee ik ben'r niet een van)
Echt, zulke dingen zijn gewoon vet link en dat moet je door professionals laten doen...
(nee ik ben'r niet een van)
het systeem zelf zou ik niet mee gaan kloten...regel het gewoon met bibit of zo... of paymentplaza...
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
www.bibit.nl (aanvulling op D-RiSe)
Ga ook eerst op zoek naar de code van de elf-proef ... daarmee kan je controleren of een creditcard voldoet aan alle eisen die een creditcard moet hebben.
Vervolgens als hij daaraan voldoet kan je het nogmaals laten controleren door een externe instantie.
Vervolgens als hij daaraan voldoet kan je het nogmaals laten controleren door een externe instantie.
Er zijn 3 mogelijkheden, via software direct bij de maatschappijen checken, echter dit is vrij prijzig en je moet aan veel voorwaarden voldoen, dan makkelijkste manier, via een zogenaamde payment provider, niet duur en scheelt hoop werk, dan een manier die ik zelf gebruik, de transacties die je krijgt via fax verwerken, werkt heel goed, vooral omdat het gros in nederland toch telebankt of gewoon een acceptgiro wil.
de code van de elf-proef ??
Wat bedoel je daar mee dan ?
Wat bedoel je daar mee dan ?
Dat is een validatie regel waarmee men kan zien of de creditcard nummer die ingevoerd is wel klopt kwa indeling.
Bv. een telefoonnummer bestaat uit 10 cijfers, geen letters. eventueel met land-code vooraf, oid.
Creditcard nummers hebben een dergelijke indeling. Weet zelf alleen niet wat.
Bv. een telefoonnummer bestaat uit 10 cijfers, geen letters. eventueel met land-code vooraf, oid.
Creditcard nummers hebben een dergelijke indeling. Weet zelf alleen niet wat.
Yep, er is een voorbeeld van validatie via javascript te vinden, zoek maar ff in google op javascript creditcard validation ofzo
Kent iemand een goedkopere manier om credit card betaling aan te bieden?
Ik heb het dan vooral over de maandelijkse kosten.
Bij paymentplaza.nl is dat bv 99,- per maand.
Hogere variabele kosten maakt niet zo veel uit.
Edit: het is ook voor de amerikaanse markt, dan zijn de vaste kosten dus 149,-
Ik heb het dan vooral over de maandelijkse kosten.
Bij paymentplaza.nl is dat bv 99,- per maand.
Hogere variabele kosten maakt niet zo veel uit.
Edit: het is ook voor de amerikaanse markt, dan zijn de vaste kosten dus 149,-
Je kan eventueel zelf verwerken, je moet wel beschikken over ssl of een vergelijkbaar systeem.
Hoe kan ik dan geld innen als de nummers eenmaal veilig binnen zijn.
Gewoon via de bank?
Gewoon via de bank?
Verwijderd
Ik heb er ooit ook is naar gezocht. Ik geloof dat het bedrijf dat ik toen had gevonden nog bestaat. Je moet zelf maar ff op die page rondsnuffelen. www.anacom.com
Ik zou het gewoon via bibit doen. Lekker makkelijk en de verantwoordelijkheid van de afhandeling ligt bij hen.
En bibit is toch helemaal niet zo duur? Wat is duur? Als het echt te veel geld is, dan is online betalen denk ik zowiezo niet interessant voor je...
Ik moet binnenkort ook met bibit aan de slag en ik hoor van de meesten dat het echt erg simpel te integreren is.
En bibit is toch helemaal niet zo duur? Wat is duur? Als het echt te veel geld is, dan is online betalen denk ik zowiezo niet interessant voor je...
Ik moet binnenkort ook met bibit aan de slag en ik hoor van de meesten dat het echt erg simpel te integreren is.
Ik zat erover te denken om cc betalingen te maken voor een kleine bedrijf in ierse trommels.
Voor het geval iemand interesse heeft: www.bodhran.nl
Ik weet alleen niet zeker of die 150 piek per maand zichzelf terugverdient.
Er zijn nu vooral amerikaanse klanten die met cheques betalen.
Voor het geval iemand interesse heeft: www.bodhran.nl
Ik weet alleen niet zeker of die 150 piek per maand zichzelf terugverdient.
Er zijn nu vooral amerikaanse klanten die met cheques betalen.
Pagina: 1