If it ain't broken, play with it till it breaks.
haha...Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:53:
Ik zou zeggen: zeg eens op, dan weet je het...
ahum.
Maar hij heeft wel gelijk.
Maar het lijkt me niet dat Wanadoo je opzegging zal weigeren. En als er bepaalde redenen niet worden geaccepteert zal dat vast wel ergens in de Algemene Voorwaarden staan (en ik neem aan dat je zoiets wel hebt gekregen toen je het abo afsloot).
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Tuurlijk heeft ie gelijk. Maar mocht Casema moeilijk doen, dan ben ik wel mooi te laat. En nu kan ik nog terug, vandaar dat ik het hier even vraag. Zo'n flauwe reactie had ik niet echt verwacht.
Ik vraag het hier nog even voor de zekerheid, want aan Casema heb ik niks:
- Op het contract dat ik nog moet ondertekenen staat nergens dat het een proefabo betreft
- Op mijn email met de vraag hoe vrijblijvend het proefabo is wordt niet gereageerd
- Op hun website in de actievoorwaarden staat alleen dat je je geld terug krijgt als je "aan alle voorwaarden hebt voldaan". Welke voorwaarden?!
- In hun algemene voorwaarden wordt met geen woord gerept over het proefabo
- Je moet bij het opzeggen van het proefabo een vragenlijst invullen, waaronder waarom je wilt kappen, en die vragenlijst krijg je alleen maar te zien als je al abonnee bent
- Aan de telefoon krijg je van de Casema bestelmiepen alleen maar te horen "tja, dat weet ik ook niet hoor, zal vast wel ergens staan"
In het verleden ben ik al genaaid door Casema, is het dan zo raar dat ik het hier ff probeer te checken?
Ik vraag het hier nog even voor de zekerheid, want aan Casema heb ik niks:
- Op het contract dat ik nog moet ondertekenen staat nergens dat het een proefabo betreft
- Op mijn email met de vraag hoe vrijblijvend het proefabo is wordt niet gereageerd
- Op hun website in de actievoorwaarden staat alleen dat je je geld terug krijgt als je "aan alle voorwaarden hebt voldaan". Welke voorwaarden?!
- Je moet bij het opzeggen van het proefabo een vragenlijst invullen, waaronder waarom je wilt kappen, en die vragenlijst krijg je alleen maar te zien als je al abonnee bent
- Aan de telefoon krijg je van de Casema bestelmiepen alleen maar te horen "tja, dat weet ik ook niet hoor, zal vast wel ergens staan"
In het verleden ben ik al genaaid door Casema, is het dan zo raar dat ik het hier ff probeer te checken?
[ Voor 11% gewijzigd door Crusader op 29-06-2003 22:33 ]
Het opzeggen van het proefabbo is bij mij goed verlopen, de rest (aansluiten e.d.)heeft nogal wat voeten in aarde gehad. De voorwaarden waaraan je moet voldoen om in je proefperiode op te zeggen en je geld terug te krijgen zijn: op de website opzeggen en het vragen formulier geheel invullen. Het vragenformulier is een enquete waarin je wordt gevraagd waarom je opzegt, heel gewoon.
Opzeggen op het web ging destijds niet goed (browser hangen enz.) maar de handel met copy&paste in een worddocument geplakt afgedrukt (dat moet je sowieso) en opgestuurd. Je krijgt dan een bevestigingsbrief waarin je wordt verteld wat je met je modem enz. moet doen.
Opzeggen op het web ging destijds niet goed (browser hangen enz.) maar de handel met copy&paste in een worddocument geplakt afgedrukt (dat moet je sowieso) en opgestuurd. Je krijgt dan een bevestigingsbrief waarin je wordt verteld wat je met je modem enz. moet doen.
zoal ik al eerder schreef:
Crusader schreef op 29 June 2003 @ 22:32:
...
...
Wat mij betreft mag deze draad dicht. Kreeg eindelijk een mail terug van Casema:
Wij ontvingen een e-mail van u op dd-mm-yy. In antwoord hierop informeren wij u als volgt.
Wanneer u uw proefabonnement op tijd opzegt, maakt het niet uit welke reden u hiervoor opgeeft. De keuze om het abonnement te behouden ligt daarmee volledig bij u.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N.V. Casema
Afdeling Klantenservice
Pagina: 1