Kabelmodem led blijft branden

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Als ik mijn pc afsluit dan blijft de led braden van de kabelmodem (com21). Bij m'n vorige pc had ik hier niet last van. Nu blijven alle lampjes branden ook upstream led enzo. Als ik de UTP kabel uit m'n pc trek dan gaan de lampjes wel uit(behalve de 1e en de 2e niet) Ik heb een onboard netwerkkaart met Win XP PRO

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

zeer veel moderne machines kennen naast de power knop dingen als wake-on-lan, wake-on-keyboard enz..
Daarvoor moeten die devices wel actief blijven... dus ook de verbinding blijft bestaan...
(ook als je de wake-on-.... uitgezet hebt) da's een ATX-eigenschap

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Dus ik kan er helemaal niks aandoen? Kan ik het niet software matig uitschakelen?

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 18:31
wake on lan is via de bios uit te schakelen , wake on keyboard in de regel ook maar soms moet je een jumper omzetten als het een wat "ouder" moederbord betreft.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Tony_Montana schreef op 29 June 2003 @ 21:01:
Dus ik kan er helemaal niks aandoen? Kan ik het niet software matig uitschakelen?
je kan er wel iets aan doen, maar vaak niet softwarematig

zet een stekkerbak met schakelaar tussen je PC en het stopcontact, kun je gelijk je monitor, printer, boxen enzo met 1 knop aan/uit zetten

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.