Inloggen op zonnet FTP via Chello abbo?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Oftewel kan ik via mijn Chello verbinding ook inloggen op de ftp server van Zonnet?
Of moet ik alles via een Zonnetverbinding uploaden?

Ik heb een "kleine site" voor een vriend gemaakt (die dus idd een zonnet-family abbo heeft) en probeer die uploaden naar zijn webstek op Zonnet.
Maar ik kom er niet op.
Niet met WS_FTPpro, Dreamweaver of Cute-ftp, helemaal niks.
(port 21, ftp.home.zonnet.nl, username en pass zijn in orde, host type autodetect en passive mode staat uit)

[ Voor 15% gewijzigd door AKA_ACE op 29-06-2003 20:35 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 13:03
Kan ja...ik kom ook niet op mijn 12move free abbo.
Je moet daar idd voor inloggen met een account van Zonnet.

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Matig aktie van zonnet dus....
Wegbranden, meenemen en bij hem op het net zetten... Hmmmmmmm. :(
Overbodige aktie....

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jep, met chello kom ik er ook niet in. Hij kapt al af voor het controleren van het password.
Lijkt me vrij logisch, Zonnet heeft gratis abbonementen. Even een paar accounts aanvragen en je hebt zo een groot aantal bannerloze en snelle webspace. Bij de meeste andere gratis profiders kom je er van buitenaf ook niet in, maar bij xs4all bijvoorbeeld wel weer, wat geen gratis abbo's heeft.

🌞🍃

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nopes kan niet kan bij geen 1 provder alsg oed is :) dus proberen heeft verder ook geen nut meer :) das zelfde als mail versturen als je chello heb over een zonnet smtp server.. ophalen kan wel dat staat open

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Ik was er al bang voor....
Maar het zij zo...

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:54

Snow_King

Konijn is stoer!

lukt het ook niet als je via de zonnet proxy inlogt?

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
dat heeft wanadoo ook, de wanaadoo ftp is alleen te benaderen via een wanadoo lijntje. duz je kunt geen site uppen op een wanadoo site vanaf een chello verbinding...

het makkelijkste in jouw geval lijkt mij ff snel een wanadoo inbel nummer te gebruiken met een modem en het te uppen via jawel de ouderwetse telefoonlijn :)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is al vrij vaak voorbij gekomen. Je IP moet wel van zonnet zijn...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.