Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Kan ja...ik kom ook niet op mijn 12move free abbo.
Je moet daar idd voor inloggen met een account van Zonnet.
Je moet daar idd voor inloggen met een account van Zonnet.
Matig aktie van zonnet dus....
Wegbranden, meenemen en bij hem op het net zetten... Hmmmmmmm.
Overbodige aktie....
Wegbranden, meenemen en bij hem op het net zetten... Hmmmmmmm.
Overbodige aktie....
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Jep, met chello kom ik er ook niet in. Hij kapt al af voor het controleren van het password.
Lijkt me vrij logisch, Zonnet heeft gratis abbonementen. Even een paar accounts aanvragen en je hebt zo een groot aantal bannerloze en snelle webspace. Bij de meeste andere gratis profiders kom je er van buitenaf ook niet in, maar bij xs4all bijvoorbeeld wel weer, wat geen gratis abbo's heeft.
Lijkt me vrij logisch, Zonnet heeft gratis abbonementen. Even een paar accounts aanvragen en je hebt zo een groot aantal bannerloze en snelle webspace. Bij de meeste andere gratis profiders kom je er van buitenaf ook niet in, maar bij xs4all bijvoorbeeld wel weer, wat geen gratis abbo's heeft.
🌞🍃
Lijkt op deze Tiscali website veranderen via andere provider?
Nopes kan niet kan bij geen 1 provder alsg oed is
dus proberen heeft verder ook geen nut meer
das zelfde als mail versturen als je chello heb over een zonnet smtp server.. ophalen kan wel dat staat open
Ik was er al bang voor....
Maar het zij zo...
Maar het zij zo...
lukt het ook niet als je via de zonnet proxy inlogt?
dat heeft wanadoo ook, de wanaadoo ftp is alleen te benaderen via een wanadoo lijntje. duz je kunt geen site uppen op een wanadoo site vanaf een chello verbinding...
het makkelijkste in jouw geval lijkt mij ff snel een wanadoo inbel nummer te gebruiken met een modem en het te uppen via jawel de ouderwetse telefoonlijn
het makkelijkste in jouw geval lijkt mij ff snel een wanadoo inbel nummer te gebruiken met een modem en het te uppen via jawel de ouderwetse telefoonlijn
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Dit is al vrij vaak voorbij gekomen. Je IP moet wel van zonnet zijn...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()