Hoi, ik wil mijn midi files omzetten naar mp3. Omdat midi's niet digitaal zijn moet je ze eerst opnemen in wav formaat en daarna kan je ze omzetten naar mp3. Ik heb wat rondgeneusd op het internet en de meeste zeiden dat Cakewalk Pro Audio daar het beste voor is. Ik heb dus een midi file ingeladen en daarna een aparte track gereserveerd voor digitale audio (dit is nodig om de midi file te kunnen recorden). Als je die track dan "armed" en daarna op record drukt dan wordt de midi file opgenomen in wav formaat. Dit werkt dus prima. Het probleem is dus dit: Als ik de track aan het opnemen ben dan komt er een drum ritme doorheen. Dit drum ritme is terug te horen in de wav. Als je record tijdens het spelen uitzet dan is het drumritme weg en hoor je de orginele midifile. Druk je weer op record dan krijg je dat drumritme weer te horen. Eerst dacht ik dat dat bij het recorden hoorde maar dat is dus niet zo. Hoe krijg is dat drumritme tijdens het recorden weg zodat mijn wav files net als mijn orginele midi klinken?
AMD Athlon XP 1600+ MSI GeForce 4 Ti4200 Abit KT7A 256MB Ram Windows ME en een soundblaster AWE32
AMD Athlon XP 1600+ MSI GeForce 4 Ti4200 Abit KT7A 256MB Ram Windows ME en een soundblaster AWE32