Toon posts:

@Home USB Router

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar USB router voor @Home kabelaansluiting met USB modem. Heb op Internet gezocht, maar kan hier weinig bruikbare info over vinden.

Welke router met USB modem aansluiting is hiervoor geschikt??

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Door intoxicated (Moderator I&T) - Sunday 29 June 2003 19:34

Waar heb je al naar gezocht? Wat voor modellen kwam je toen tegen? Wat wil je nou precies doen met het ding? Etcetera...

Als je na het doen van uitgebreid vooronderzoek, en na gebruik te hebben gemaakt van onder andere de GoT-search en de GoT-FAQ's nog vragen hebt, kun je in het goede forum (hint: dat is niet I&T) een topic openen dat conform de hier gestelde eisen is: FAQ Forumgedrag.
Als je vorige topic met deze boodschap wordt gesloten is het niet de bedoeling dat je domweg weer een nieuwe opent. Ga eerst eens doen wat in de sluitpost staat. Als iemand anders het heel snel kan vinden dan moet het jou ook lukken!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 19:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik snap absoluut wat je bedoelt. Maar ik heb al gezocht (voor ik het 1e bericht plaatste) en kan niet de info vinden die mijn vraag beantwoord!!!

Het gaat mij ook om ervaringen van anderen!!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:18

Predator

Suffers from split brain

[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
+
[search=USB router]
[search=router USB modem]
enz ...

en:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart