Lampjes blijven branden ?

Pagina: 1
Acties:

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00
Hier snap ik nou geen hol van sinds ik een Abit BE6 mobo geplaatst heb blijven de lampjes van mijn keyboard (MS natural keyboard) en mijn Plextor vrolijk branden als ik de pc uitzet , heb al flink lopen hannesen in de Power managment opties maar zeblijven gewoon aanstaan :?

Anyone ?

"Better ask questions before you shoot"

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
heb je de draadjes die zorgen dat je computer aangaat en je hd led draadjes enz. goed aangesloten??? Ik zou deze nog eens nakijken. Snap je welke ik bedoel?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Chocovla
Got your punt misschien zijn ze half losgegaan ofzo toen ik de brander installeerde... zal eens kijken...

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
en?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik ben bang dat dat met die draadjes niet gaat werken, ik heb hier namelijk ook last van op m'n BE6. Mijn keyboard en het ledje in mijn optische muis blijven aanstaan. Het toetsenbord ledje heb ik uit weten te krijgen in het bios, ik weet niet precies meer waar maar het was iets met die power on instellingen geloof ik. Mijn muis blijft gewoon branden die kan ik niet uitkrijgen.

Yamaha MT-09

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Trek je toch gewoon iedere keer de stekker d'eruit

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 16:06 schreef Seth het volgende:
Ik ben bang dat dat met die draadjes niet gaat werken, ik heb hier namelijk ook last van op m'n BE6. Mijn keyboard en het ledje in mijn optische muis blijven aanstaan. Het toetsenbord ledje heb ik uit weten te krijgen in het bios, ik weet niet precies meer waar maar het was iets met die power on instellingen geloof ik. Mijn muis blijft gewoon branden die kan ik niet uitkrijgen.
Als je je computer laat aanstaan is het logisch dat je optische muis aan blijft staan hoor. Ik heb zelf een Microsoft Explorer en daar blijft die ook altijd aan staan. En bij mijn pa aan de zaak hebben ze ook Microsoft Explorers en die blijven ook allemaal aanstaan.

Das dus heel normaal maar goed!!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 27 november 2000 16:51 schreef Makaveli het volgende:

[..]
Als je je computer laat aanstaan is het logisch dat je optische muis aan blijft staan hoor. Ik heb zelf een Microsoft Explorer en daar blijft die ook altijd aan staan. En bij mijn pa aan de zaak hebben ze ook Microsoft Explorers en die blijven ook allemaal aanstaan.

Das dus heel normaal maar goed!!
Ik denk dat ze bedoelen dat de muis aanblijft als de PC uitstaat zeg maar...

Het klinkt mij in ieder geval naar een opstart-feature.

keyboard-lampjes aan : Wake On Keyboard ?
Muis-lampje aan : Wake On USB ?

Ik zou dat soort instellingen eens na gaan kijken in je BIOS.

Wake On XXX zijn soms ook features die je met Jumpers op je MoBo instelt, en vind je dus niet altijd in het BIOS terug. Ik zou zeggen pak je boekje van je MoBo er maar eens bij.

Aannames zijn fataal.

• Chocovla
'K heb het toetsenbord weten uit te schakelen door in DOS de pc uit te zetten, heb allee kabeltjes met het boekie er bij nog eens opnieuw er op gezet maar effect nihil, zal straks eens kijken bij die Wake-on instellingen.

Pagina: 1