Loewe MIMO 32 televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik ben van plan een nieuwe televisie te kopen en mijn interesse is gevallen op de Loewe MIMO 32. Even kijken wat onze tweaker members ervan vinden :P

Wat vinden jullie van het volgende design?

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/mimo32%5B1%5D.crea.r1.frontal_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/mimo-32_platin_basis_basis.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/minos_32%5B1%5D.konstell03_sf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/Mimo-32-Creama.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/Mimo-32-Cream.jpg

Meer foto's ervan zijn te zien op de volgende link: http://www.petermartin.co...imo/mimo_32_slideshow.htm

En de prijs van de Loewe MIMO 32 is EUR 2099,-. Als er mensen ervaring hebben met dit apparaat of andere recente Loewe modellen, dan hoor ik het ook graag.

.

[ Voor 16% gewijzigd door RiBeye op 29-06-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84880

Je koopt toch een tv omdat je het zelf mooi vindt kneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Anoniem: 84880 schreef op 29 June 2003 @ 18:32:
Dank je :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 19:11
2100 euro voor een 82 CM is best veel geld en Loewe is niks anders dan Philips alleen met een andere kast en software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Sir_Killalot schreef op 29 June 2003 @ 18:35:
2100 euro voor een 82 CM is best veel geld en Loewe is niks anders dan Philips alleen met een andere kast en software :)
Daar heb ik al wat meer aan.
Als er mensen zijn die toevallig al ervaringen met dit toestel hebben, dan hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:57

Sick Nick

Drop the top!

ik vind persoonlijk die kubus onder het scherm extreem lelijk en het neemt ook nog eens het voordeel van een platte tv weg. Je zit weer met een diep onderdeel.
Als je al voor dit model gaat zou ik m zelf aan de muur hangen. En zo bijzonder is het design van de beeldbuis zelf niet, niet speciaal genoeg voor 2100 euro in ieder geval ;) Daar heb je ook andere platte schermen voor die groter/beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 21:59

vehpol

Go Go Gadget!

HEt is wel echt een tv die in je interieur moet passen, er zijn genoeg interieurs waarin deze tv voor geen meter lijkt. Maar mocht je een interieur hebben waar het, in ieder geval volgens jou, jij moet er naar kijken, in past, dan is het wel het overwegen waard. Ok, het blijft veel geld, maar voor een tv van dat formaat en met een bijzonder ontwerp is dat nou ook weer niet heel overdreven veel, ik zou het er alleen niet voor over hebben, dan maar een iets minder mooi design. Design-objecten zijn typische dingen die je woonkamer kunnen maken of verpesten.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Sick Nick schreef op 29 juni 2003 @ 18:39:
ik vind persoonlijk die kubus onder het scherm extreem lelijk en het neemt ook nog eens het voordeel van een platte tv weg. Je zit weer met een diep onderdeel.
Als je al voor dit model gaat zou ik m zelf aan de muur hangen. En zo bijzonder is het design van de beeldbuis zelf niet, niet speciaal genoeg voor 2100 euro in ieder geval ;) Daar heb je ook andere platte schermen voor die groter/beter zijn.
Dank je Nick. Dit model is trouwens geen plat scherm. Check onderstaande pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/mimo_32_cream_r2_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 00:57

Sick Nick

Drop the top!

goede plaatjes/reclame maken die gasten dan, uit de plaatjes uit je openingspost kan ik niet zien dat het gewoon een dikke beeldbuis is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
vehpol schreef op 29 June 2003 @ 18:39:
HEt is wel echt een tv die in je interieur moet passen, er zijn genoeg interieurs waarin deze tv voor geen meter lijkt. Maar mocht je een interieur hebben waar het, in ieder geval volgens jou, jij moet er naar kijken, in past, dan is het wel het overwegen waard. Ok, het blijft veel geld, maar voor een tv van dat formaat en met een bijzonder ontwerp is dat nou ook weer niet heel overdreven veel, ik zou het er alleen niet voor over hebben, dan maar een iets minder mooi design. Design-objecten zijn typische dingen die je woonkamer kunnen maken of verpesten.
Helemaal mee eens vehpol. Over het passen in het interieur, daar zal ik wel uitkomen anders was mijn keuze allang niet op deze gevallen. 8)

Verder ook mensen die ervaring hebben met de Loewe VITROS bv? Deze maakt nl. ook een grote kans bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 16:12
RiBeye schreef op 29 June 2003 @ 18:40:
[...]

Dank je Nick. Dit model is trouwens geen plat scherm. Check onderstaande pic:

[afbeelding]
Het scherm is wel plat, maar de tv niet :P .
Naar mijn idee is dit een beetje een pats topic om te laten zien wat voor dure tv je kan kopen. Ik vind het wel een mooie tv, maar ik denk dat ie alleen goed past in een strak interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
psmeets schreef op 29 June 2003 @ 18:43:
[...]

Het scherm is wel plat, maar de tv niet :P .
Naar mijn idee is dit een beetje een pats topic om te laten zien wat voor dure tv je kan kopen. Ik vind het wel een mooie tv, maar ik denk dat ie alleen goed past in een strak interieur.
Hij is zeker duur en eigenlijk ook boven mijn budget. Daarom ben ik aan het kijken of de kwaliteit en design het waard is om er meer dan 2000 euro voor uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Sir_Killalot schreef op 29 June 2003 @ 18:35:
Dat laatste alleen zou voor mij al de doorslag geven.... alleen die prijs nog. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
De reden waarom ik geen Philips of Sony wil kopen is niet omdat ik ze niet goed vind. Op dit moment heb ik zelf een Philips en het beeld is gewoon SUPER (Hiervoor ook vier andere Philips toestellen gehad). Echter ben ik op zoek naar wat anders en wil iets minder standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Zelf ben ik al enige tijd op zoek naar een vervanger van mij 55cm 4:3. Loewe is mijn favoriet. Dat ik er nog geen gekocht heb, komt doordat ze best wel duur zijn en ik eigenlijk een plat scherm (TFT, plasma) wil. Met de prijzen van Loewe kom je al aardig in de buurt...

Anyways: Ik heb veel toestellen vergeleken van allerlei merken. Wat me blijft opvallen aan een Loewe is het uitstekende beeld. Het beeld oogt minder scherp dan bijv. een Philips, maar je ziet wel alle details. Geen pixelwolken, rare 'blokkerige' achtergronden, trillende lijnen en nauwelijks vertekeningen. Gewoon een strak en natuurlijk beeld. Er mag dan wel een Philips beeldbuis in zitten (sommige zijn overigens van Thomson), maar het is zeker geen Philips.

Nadelen? Ja die zijn er ook: Soms problemen met de afstandsbediening (die 'hangt' en dan moet je even de batterijen er uit halen; vooral bij de Xelos @media) en soms wat fouten in het 'besturingssysteem'. En de hoge prijs natuurlijk! Zorg er voor dat je wel een TV met laatste chassis-versie koopt. Zoek eens op www.avforums.com, www.areadvd.de (Duitstalig) of www.kieskeurig.nl naar meer info en ervaringen.

Zoek ook eens goed op internet naar de laagste prijs (lastig, in NL maar één gevonden). In Duitsland zijn ze vaak stukken goedkoper (tot vele honderden euro's). Bij Nederlands winkels wil afdingen nog wel eens helpen: Er zit volgens mij veel marge op de Loewe TV's.

-edit-
Typo in link

[ Voor 3% gewijzigd door Joker op 29-06-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Joker, erg goede commentaar! Dank je _/-\o_ .

Weet jij toevallig nog wat de site is van die lage prijs "winkel"? Ik heb gekeken naar de prijs in Duitsland en hij is daar 2000 euro en die 100 euro is voor mij niet de moeite waard om over de grens te gaan. Vooral ook i.v.m. de garantie.

Zijn er misschien meer mensen die Loewe-ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Ik hoorde, ook op dit forum, dat Loewe de hoogste kwaliteit eisen stelt aan de Philips buizen en dus alleen de beste uit het productieproces gebruikt. Of dat waar is of gewoon verkoop praat..

Mijn ervaringen met een Loewe zijn erg positief, ben echt geen fan van ze, maar het beeld is meestal erg aangenaam. Ik weet niet of het superscherp is, maar een met een beetje blur lijken programma's wel een stuk mooier. :)
Prachtige reactie, deze nieuwe gebruiker zegt wel ff waar het op staat, ja heel erg ongezouten en niet volgens de forum regels, maar daarom des te eerlijker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Een antwoord (van Baars) met een toegevoegde waarde van nul. Tja sommige mensen moeten gewoon ergens op afreageren. Die heb je eenmaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
Ik heb zelf een Loewe Xelos, ik wou dat ik hem jaren eerder had gekocht.
Als je ook maar denkt om een Loewe te kopen en je budget laat het toe: DOEN.

En dat gezwam dat het een Philips TV is in een ander jasje , dat is nou al zo oud, daar klopt niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 02-05 18:01
RiBeye schreef op 29 June 2003 @ 19:34:
Een antwoord (van Baars) met een toegevoegde waarde van nul. Tja sommige mensen moeten gewoon ergens op afreageren. Die heb je eenmaal ;).
Ik vind dat Baars ergens wel gelijk heeft, maar op een verkeerde manier gebracht. Smaak is heel persoonlijk. Ik zou deze TV nooit kopen, ik zelf dus.. Ik vind jouw post ook toegevoegde waarde van 0 maar dit moet je eigenlijk in de sm bespreken...

Op sommige plaatjes lijkt het een beetje op een oude Apple... Ik vind het er niet uitzien, imho, en jammer van je geld... :) Maar over smaak valt niet te twisten...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 02-05 19:11
Lecram schreef op 29 June 2003 @ 19:37:
Ik heb zelf een Loewe Xelos, ik wou dat ik hem jaren eerder had gekocht.
Als je ook maar denkt om een Loewe te kopen en je budget laat het toe: DOEN.

En dat gezwam dat het een Philips TV is in een ander jasje , dat is nou al zo oud, daar klopt niet veel van.
Ze gebruiken toch echt Philips beeldbuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Loewe == Philips maar dan een stuk duurder.

Daarnaast vind ik hem persoonlijk spuuglelijk maar als jij al een heel erg wit imac design living room hebt moet je het zelf weten uiteraard :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Wat mij opvalt is dat in mijn omgeving 90% dit een prachtig ding vindt en in de virtuele wereld juist het omgekeerde. Zo zie je maar weer, smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 02-05 18:01
RiBeye schreef op 29 June 2003 @ 19:46:
Wat mij opvalt is dat in mijn omgeving 90% dit een prachtig ding vindt en in de virtuele wereld juist het omgekeerde. Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Niet alleen dat, wij kunnen dat apparaat niet volledig beoordelen als er alleenmaar zulke fotos van zijn?

offtopic:
no offence hoor maar je bent wel erg overtuigd van de mooiheid van deze tv, maar dat maakt deze discussie lichterlijk zinloos, misschien uitweiden over de specs?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Klopt Simon. En ook even over een van de eerste reacties, hangt het totaal af van je interieur! Als dat een andere stijl heeft dan deze tv zal het totaal niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
feit dat je een beeldbuis van philips gebruikt zegt natuurlijk lang niet alles.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Normaal ben ik echt een loewe fan , ben er zelf ook voor een aan het sparen omdat ze in vergelijking met andere toestellen toch echt erboven uitsteken , maar het design van deze Loewe vind ik persoonlijk ook helemaal niks (maar smaken verschillen natuurlijk)
Voor een 82 CM vind ik de prijs voor een nieuw model nog best meevallen trouwens .
Maar je zal toch echt zelf moeten gaan vergelijken in de winkel om tot een oordeel te kunnen komen , ik ben iig al overtuigd .
Moet alleen nog een paar maandjes sparen , hopelijk met de kerst ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:28
Met het eerste deel v.d. zin ben ik het compleet met je eens (tenslotte is design enorm persoonlijk). Alleen het woord waarmee je de zin afsluit vind ik nu een beetje jammer. We willen het graag vriendelijk en gezellig houden hier, houd daar rekening mee ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
kingfriko schreef op 29 June 2003 @ 19:58:
Normaal ben ik echt een loewe fan , ben er zelf ook voor een aan het sparen omdat ze in vergelijking met andere toestellen toch echt erboven uitsteken , maar het design van deze Loewe vind ik persoonlijk ook helemaal niks (maar smaken verschillen natuurlijk)
Voor een 82 CM vind ik de prijs voor een nieuw model nog best meevallen trouwens .
Maar je zal toch echt zelf moeten gaan vergelijken in de winkel om tot een oordeel te kunnen komen , ik ben iig al overtuigd .
Moet alleen nog een paar maandjes sparen , hopelijk met de kerst ;)
Zo zie je maar weer, zelfs mensen die van hetzelfde merk houden hebben onderling een andere smaak. De tv-dealer vond persoonlijk de Vitros minder van design en gaf de voorkeur aan modellen als de Xelos terwijl ik de Vitros zeer strak vond totdat ik de Mimo zag :9 . Of hij op de Mac lijkt of niet, ik blijf hem toch cool vinden. :D

Abbadon: gelukkig hou ik ook rekening mee met het feit dat er mensen zijn die zulke woorden niet kunnen laten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

@RiBeye

Lage prijzen van Loewe vind je niet op officiële sites van winkels. Loewe vindt het niet zo leuk als winkels of handelaren adverteren onder de adviesprijs. Maar in forums (o.a. AreaDVD.de) ben ik wel eens lagere prijzen tegengekomen. Bijvoorbeeld een Aventos voor 1400 euro. Wel bij een winkel in Berlijn... ;). Maar de Mediamarkt in Duitsland verkoopt/verkocht de Aventos voor 1550, terwijl de adviesprijs in NL 1750 is. Van de Mimo heb ik nog geen prijzen gezien.

Waar het om gaat is dat de standaard prijs van een Loewe hoog is en dat daar vaak wel wat af kan. Of dat er iets extra's bij gedaan wordt, zoals een DVD speler, meubel of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
@Joker

Dat is natuurlijk allemaal meegenomen ;). Ok, er is dus wel marge op Loewe producten. Ik zal mijn best doen.

Ik heb wel eerder een erg groot prijsverschil gezien op pick2pay.nl. 1950 euro voor de vitros 81 cm terwijl die in de normale winkel ca 2600 euro is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59509

De mimo 32" is op internet te vinden voor rond de 1600 euro (2 weken geleden nog gezien)
Kwestie van goed "researchen""dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 10:22
ik vind hem heel apart, niet lelijk maar ook niet echt mooi. ik zou hem zelf niet kopen omdat ie niet in mijn interieur past.
en ik heb trouwens zelf een loewe aconda

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~droppie/DSC00827125.JPG

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

powerman schreef op 29 June 2003 @ 21:16:
ik vind hem heel apart, niet lelijk maar ook niet echt mooi. ik zou hem zelf niet kopen omdat ie niet in mijn interieur past.

[afbeelding]
Zou ik er meteen zo'n zelflerende combiafstandsbediening bij nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:24

Hoicks

Techno!

[afbeelding]
Mooie Ikea kast :D

Topicstarter: Als je een digicam hebt, post dan eens een pic van de opstelling zoals je nu een tv thuis hebt staan dan wil ik er wel ff die loewe insoepen om te kijken of dat staat :)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40574

[afbeelding]
Met alle respect, met jouw bijzonder sfeervolle interieur kan je er best een pimpelpaarse TV in flikkeren en het stoort nog niemand. Je woont niet in een landhuis hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 40574 op 30-06-2003 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Anoniem: 40574 schreef op 30 June 2003 @ 02:00:
[...]
Met alle respect, met jouw bijzonder sfeervolle interieur kan je er best een pimpelpaarse TV in flikkeren en het stoort nog niemand. Je woont niet in een landhuis hoor.
En weer een reactie waar geen mens iets aan heeft noch op zit te wachten. Maar goed.

Na diverse malen Philips kocht ik een paar jaar geleden een Loewe Xelos.

Inmiddels ben ik er achter dat de betere kwaliteit en de hogere prijs voor de elektronica geen beletsel zijn kapot te gaan want ja, ook een Loewe gaat weleens stuk.

Kwalitatief zijn ze stukken beter dan de Philips die het (in enkele types) met gedeeltelijk dezelfde onderdelen doet. Volgens de monteur, en hierboven ook al opgemerkt), stelt Loewe zeer hoge eisen aan de, o.a. door Philips, geleverde onderdelen. Met name de beeldbuizen behoren tot de top die door Philips wordt geproduceerd.

Nadeel van de Loewe vind ik dat de afstandsbediening niet handig is. Daarnaast heb je het best verbrede 4:3 beeld in de 'panorama' stand. In deze stand blijven aan de zijden kleine stukken van het beeld ongevuld. Kies je voor volledig beeldvullend dan mis je bijna altijd een deel van de ondertiteling.

E.e.a. leidt er wel toe dat qua beeldvertekening ik geen enkel ander merk ken met zo weinig vervorming.

Ondanks de genoemde nadelen en de hoge prijs zal de volgende TV weer een Loewe zijn al hoop ik met deze nog wel wat langere tijd te doen.

Oh ja, Loewe en design... Design kan belangrijk zijn voor mensen. De mijne staat verborgen in een kast :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Hoicks schreef op 30 juni 2003 @ 00:11:
[...]

Mooie Ikea kast :D

Topicstarter: Als je een digicam hebt, post dan eens een pic van de opstelling zoals je nu een tv thuis hebt staan dan wil ik er wel ff die loewe insoepen om te kijken of dat staat :)
Hehe Hoicks :*) Ik moet nog even wachten voor mijn nieuwe woning. In ieder geval tof van je dat je deze hulp aanbiedt , mr fotosoep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye

[afbeelding]
Misschien wel de antraciete versie ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/mimo/mimo_28_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

nou, ik vind deze kleuren ook niets slecht. (hangt van je interieur af)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/mimo32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/mimo32b.jpg

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 10:22
RiBeye schreef op 30 juni 2003 @ 13:21:
[...]

Misschien wel de antraciete versie ;).

[afbeelding]
die vind ik mooier dan die eerst geposte ;)

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Dit is trouwens echt zo'n TV die je in het echt moet zien....is best wel mooi! Maar wel erg prijzig toch. Maar goed....heb je ook een TV die niet iedereen heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door zimbab op 30-06-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Neobahamuth, hadden ze die maar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64339

loewe is niet zomaar philips ga maar vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Loewe mooi, Loewe beter, Loewe lelijk, Loewe == philips.. whatever allemaal..

Mooi? => smaak
Philips? => als het beeld mooi is who cares?

Maaaarrrr... het blijft E 2100,- voor een 82 cm 16:9 elektronenkanon...

Voor E 1000,- (zoniet minder) heb je ook een 82 cm 16:9 kanon van Sony of philips, en ook nog eens het topmodel..

Is toch weer E1100,- bespaard, kan je een stel mooie speakers of een mooie receiver voor kopen..

Ik zou het wel weten! :X

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Je zou ook een Lada kunnen kopen met een uh... Mercedez motor voor de halve prijs. Who cares?
Hou je geld over voor een caravan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Maar jouw topic gaat ook nergens over. Je wilt weten wat wij denken....nou zo denken sommige mensen er over. Of wil je alleen maar horen: "oh wat mooi" of "getver wat een poepvlek"? Wat verlang je nu nog van ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Doet me denken aan de apple i-mac, dus als je die hebt past ie er goed bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
zimbab schreef op 01 July 2003 @ 13:17:
Maar jouw topic gaat ook nergens over. Je wilt weten wat wij denken....nou zo denken sommige mensen er over. Of wil je alleen maar horen: "oh wat mooi" of "getver wat een poepvlek"? Wat verlang je nu nog van ons?
Sowieso zijn er weinig mensen die het mooi vinden, dus ik zal het ook niet gaan verwachten. Uit de reacties blijkt dat de meesten toch voor goedkope massaproducten gaat zoals bij alle soorten artikelen.
Jammer dat er nog niemand bij is die echt ervaring heeft met dit specifieke toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Nou persoonlijk vindt ik het maar niets. Voor dat bedrag kun je aardig wat leukere tv's krijgen en nog geld over houden voor een beamer.

Maar goed het is jou geld.
Jammer dat er nog niemand bij is die echt ervaring heeft met dit specifieke toestel.
Tsja wat verwacht je? Hij is:
a: Gloednieuw
b: Nogal prijzig voor de gemmidelde tweaker
c: De leveranciers zijn nogal dunbezaaid

[ Voor 43% gewijzigd door Danster op 01-07-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
RiBeye schreef op 01 July 2003 @ 13:28:
[...]

Sowieso zijn er weinig mensen die het mooi vinden, dus ik zal het ook niet gaan verwachten. Uit de reacties blijkt dat de meesten toch voor goedkope massaproducten gaat zoals bij alle soorten artikelen.
Tja meer mensen kopen idd een philips of een sony dan een loewe. Om dat nu gelijk goedkope massaproducten te noemen.. Eigenlijk wel ja. Ze worden in massa's gemaakt, veel produtie, bekende productie... weinig fouten.
Goedkoop? Zeker, een goede koop.

Waarom 2100 neerleggen voor een tv als je een betere kunt krijgen voor de helft?

Beetje B&O verhaal.

En als ik televisie kijk, kijk ik naar het scherm en niet naar de kast. Als de kast er ook nog is leuk uitzien is mooi, maar bij elk merk kun je wel een toestel krijgen dat jou aanstaat.

Toch jammer dat mensen denken die een Loewe kopen zich daarmee te kunnen onderscheiden van de rest. (Even as if, why would you?)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Danster schreef op 01 juli 2003 @ 13:29:
Nou persoonlijk vindt ik het maar niets. Voor dat bedrag kun je aardig wat leukere tv's krijgen en nog geld over houden voor een beamer.

Maar goed het is jou geld.

[...]

Tsja wat verwacht je? Hij is:
a: Gloednieuw
b: Nogal prijzig voor de gemmidelde tweaker
c: De leveranciers zijn nogal dunbezaaid
Klopt en de meeste tweakers zijn waarschijnlijk studenten. En dan is 2000 euro een flink bedrag!

Anoniem: 37543

Loewe gebruikt de a1 beeldbuis van philips.
Deze zijn kwalitatief het beste wat er is.
Deze buis zit alleen in een B&O of een Loewe, niet eens in de philips.
Kwestie van prijspolitiek.

Ik vind de Mimo geweldig; eindelijk eens geen zilvergrijze plastic bak in je woonkamer, maar een gestileerd stukje tv.

Eindelijk eens een fabrikant waarvan je de tv op 100m afstand al herkent als iets bijzonders en niet zoals alle philipsen en sony's etc.

Philips pixel plus is erg goed, maar er zijn ook problemen genoeg mee.
Verder weet 99% van de kopers niet eens dat je de pixelplus behoorlijk moet terugschroeven om nog een beetje geloofwaardig beeld te krijgen.

Loewe gebruikt geen electronische gadgets om het beeld op te leuken, maar heeft gewoon de beste beeldbuis;

Goed genoeg voor mij. :9

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

FFF

Ik ken de Tv, ik vind hem niet zo heel bijzonder kwa prestaties, als je het design mooi vind kun je heb daarvoor kopen, zelf vind ik hem eigenlijk helemaal niet mooi en vind dat loewe veel mooiere modellen heeft.

Maar als jij hem mooi vind moet je het gewoon doen, iets voordeliger is bijvoorbeeld een hele mooie philips, maar voor dit geld zou ik voor een projectie TV gaan, die heb je rond deze prijsklasse, beeld is groter en ik vind het beeld beduidend mooier.

Heb je nog wat extra te besteden dan zou ik voor TFT gaan, veel mooier als dit in mijn ogen.

Tevens zijn de prijzen van loewe vastgesteld 9net als bose) en mag er niet echt over onderhandeld worden officieel.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 08:27
Ik ga waarschijnlijk met Kerst een Aventos halen. Intern hetzelfde als de Mimo, aan de buitenkant wat minder mooi, maar wel een stuk goedkoper. Geen enkele TV behalve Loewe is probleemvrij gebleken bij mij het afgelopen jaar. Dus dan maar Loewe.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

FFF

Dr. Strangelove schreef op 27 november 2003 @ 18:39:
Ik ga waarschijnlijk met Kerst een Aventos halen. Intern hetzelfde als de Mimo, aan de buitenkant wat minder mooi, maar wel een stuk goedkoper. Geen enkele TV behalve Loewe is probleemvrij gebleken bij mij het afgelopen jaar. Dus dan maar Loewe.
Mag ik vragen wat deze kost in welk beeldformaat?

Als iemand een prijslijstje heeft van loewe hoor ik het graag,
ken de producten vrij goed maar let nooit op de prijzen, en denk over een nieuwe tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Durf haast niet te melden dat na diverse postings hoe tevreden ik wel ben over Loewe ik langzaam snel ben afgestapt van die gedachte.

Xelos 82cm hier. 4 jaar oud, elk jaar een (forse) reparatie en een maand terug een complete beeldbuis vervangen.... tel uit je winst met een peperduur toestel.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:40
Dr. Strangelove schreef op 27 november 2003 @ 18:39:
Die Aventos is niet helemaal hetzelfde als de Mimo. Ik vind em aan de buitenkant mooier eerlijk gezegd. Maar hij mist wel wat kleine dingetjes (gewoon omdat het een iets ouder model is). De Mimo is dacht ik wél gelijk aan de Vitros.

Ik vind persoonlijk die mimo echt ugly (t design), maar ja dat is mijn mening. Het is wel gewoon een hele goede tv, schitterend beeld.
Ze worden in massa's gemaakt, veel produtie, bekende productie... weinig fouten.
LOL, bij philips is het meer, veel productie, bekende productie... nog meer fouten. Van philips komen (in de verhouding tot de verkopen per merk) echt verreweg het meeste tvs terug, en vaak ook nog veel op herhaling (dus niet, of niet goed gerepareerd). Of ga maar eens bij de locale repareerbeun kijken, hoeveel philipsbreedbeelds die wel niet heeft staan waar net de garantietermijn verstreken is. (en meestal kan hij er ook niks aan doen omdat er een nieuwe beeldbuis in moet en dat is te duur.)
Waarom 2100 neerleggen voor een tv als je een betere kunt krijgen voor de helft?
Dat kan je niet. Punt. Misschien voor 1800 ofzo, maar voor de helft niet.

[ Voor 36% gewijzigd door DIJK op 28-11-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiBeye
Iemand toevallig tot nu toe ervaring met dit toestel? Het is alweer een half jaar geleden deze post van mij. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51612

wimpie schreef op 01 juli 2003 @ 09:57:
Loewe mooi, Loewe beter, Loewe lelijk, Loewe == philips.. whatever allemaal..

Mooi? => smaak
Philips? => als het beeld mooi is who cares?

Maaaarrrr... het blijft E 2100,- voor een 82 cm 16:9 elektronenkanon...

Voor E 1000,- (zoniet minder) heb je ook een 82 cm 16:9 kanon van Sony of philips, en ook nog eens het topmodel..

Is toch weer E1100,- bespaard, kan je een stel mooie speakers of een mooie receiver voor kopen..

Ik zou het wel weten! :X
ben je wel is in een tv zaak geweest ?want de top modellen van philips en sony zijn echt niet haalbaar voor 1000 euro dan heb je een simpel tussenmodel voor.
ik heb zelf de loewe aventos en die heeft echt een veel beter beeld dan de philips die ik hiervoor had en na 1 jaar terug heb gebracht omdat hij kapot bleef gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 08:27
Ik heb nu ook de Aventos staan, en over het algemeen bevalt hij erg goed. Ik heb uiteindelijk de 3781 gehaald, die kon ik voor 1200 euro krijgen. Beeld is erg goed, beter dan alles wat ik van Philips, Sony en Panasonic gezien heb. Enige wat opvalt zijn de karteltjes langs horizontale lijnen, maar dit hebben alle toestellen die geen progressive scan doen, dus is niet echt een argument. Ik heb me trouwen laten vertellen dat de Nemos wel progressive scan doet met het VGA bord en een DVD speler met VGA out (alles bij elkaar een duur geintje).

Voor de rest een prima TV!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1