Bestanden na GetDataBack onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• TheRealManitu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 05:27
Ik heb een probleem gehad met het mergen van twee partities waarop mijn WindowsXP o.a. stond geinstalleerd. Dit gebeurde met Partition Magic.
Mijn back-up bleek al een tijdje oud te zijn en ik heb de laatste tijd veel nieuwe bestanden gemaakt (foto's, Word-, Excel-documenten). :'(
Ik heb alle fora afgezocht en kwam bij het programmatje GetDataBack for NTFS.
Gekocht, gedownload en geinstalleerd en gedraaid. Ik moet zeggen dat ging goed en kon nagenoeg al mijn bestanden recoveren. :)
En toe begon de ellende. :'(
Alle bestanden zijn te zien met originele naam en tumbnail erbij maar niet één kan ik openen. Ik ben al dagen opzoek naar een oplossing en heb niets kunnen vinden dat werkt. :?
Van die jongens van GetDataBack hoor ik ook niets meer.

Help please,

• TheRealManitu
Ik heb zojuist van een vriend Ontrack DataRecovery Pro geleend en geprobeerd en ook dit werkt niet ;(

Ik zit nabij de wanhoop.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 19:41
Welke fout krijg je als je de bestanden wilt openen?

Dat je de thumbs nog kunt zien is mischien wel te verklaren, waarschijnlijk is het bestand thumbs.db in die map niet beschadigd, probeer dat bestand eens weg te gooien. Krijg je nu nog wat te zien?

Verder kun je een proberen de rechten van de bestanden te resetten, en evt. de bestanden ownen.

Verwijderd

Ik ken het probleem. Ik heb met getdataback mijn mp3 albums en movies proberen terug te krijgen, maar de bestanden willen allemaal niet meer reageren.

By the wayl. Bij mij ziet ie in Getdataback het juiste formaat wel van het bestand, maar wanneer ik hem recover is de groote gereduceerd tot 0 :X :?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 17:57 ]

• TheRealManitu
Windows geeft keurig aan hoe groot de files zijn en naar mijn weten klopt dat.
Echt foutmeldingen krijg ik niet behalve dat het bv geen Word indeling heeft of dat er geen viewer voor beschikbaar is.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 19:41
TheRealManitu schreef op 29 June 2003 @ 18:15:
Windows geeft keurig aan hoe groot de files zijn en naar mijn weten klopt dat.
Echt foutmeldingen krijg ik niet behalve dat het bv geen Word indeling heeft of dat er geen viewer voor beschikbaar is.
Heb je thumbs.db al verwijderd en je rechten gereset?

• TheRealManitu
Thumbs.db verwijderd en de rechten staan volledig open

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> OIO

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Is dat niet het bestandstype wat ie er van maakt na het terug zetten??? ;)

Ik gok nu maar wat, want ik ben niet zo erg thuis in die afkortingen hier.....

• TheRealManitu
De bestandtype zijn exact zoals ze horen te zijn.

• TheRealManitu
Je kunt me vanaf nu de luckiest son of a #@@#! noemen want het is me gelukt.
Contact met iemand van GetDataBack (op zondag nogwel) leerde me dat nogmaal GetDataBack laten lopen en dan met de interne viewer kijken of de bestanden te openen zijn.
Toen dat lukt alle directories (mijn documenten à 12Gb) terug gezet.
Direct backups gemaakt én getest en ik kan na 48 uur niet geslapen te hebben nu lekker het bed in duiken.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Dan mag hier nu een slotje op.
Pagina: 1