Ik heb een probleem gehad met het mergen van twee partities waarop mijn WindowsXP o.a. stond geinstalleerd. Dit gebeurde met Partition Magic.
Mijn back-up bleek al een tijdje oud te zijn en ik heb de laatste tijd veel nieuwe bestanden gemaakt (foto's, Word-, Excel-documenten).
Ik heb alle fora afgezocht en kwam bij het programmatje GetDataBack for NTFS.
Gekocht, gedownload en geinstalleerd en gedraaid. Ik moet zeggen dat ging goed en kon nagenoeg al mijn bestanden recoveren.
En toe begon de ellende.
Alle bestanden zijn te zien met originele naam en tumbnail erbij maar niet één kan ik openen. Ik ben al dagen opzoek naar een oplossing en heb niets kunnen vinden dat werkt.
Van die jongens van GetDataBack hoor ik ook niets meer.
Help please,
Mijn back-up bleek al een tijdje oud te zijn en ik heb de laatste tijd veel nieuwe bestanden gemaakt (foto's, Word-, Excel-documenten).
Ik heb alle fora afgezocht en kwam bij het programmatje GetDataBack for NTFS.
Gekocht, gedownload en geinstalleerd en gedraaid. Ik moet zeggen dat ging goed en kon nagenoeg al mijn bestanden recoveren.
En toe begon de ellende.
Alle bestanden zijn te zien met originele naam en tumbnail erbij maar niet één kan ik openen. Ik ben al dagen opzoek naar een oplossing en heb niets kunnen vinden dat werkt.
Van die jongens van GetDataBack hoor ik ook niets meer.
Help please,