Ik probeer met de Geforce 3 TI200 op mn AGP en een Geforce 4 MX 400 op mn pci dual display aan de praat te krijgen in Windows XP.
Ik heb de boel hardwarematig geinstalleerd, maar ik krijg problemen met het installeren van de software. De pci kaart heeft steeds conflicten, met welke driver ik ook installeer. Ik heb de keuze tussen de volgende drivers:
- 1tje van Microsoft
- 1tje uit de detonator FX (44.03)
Bij beide drivers gaat het helemaal niet goed.
Ik denk zelf dat het komt doordat GF3 en de GF4 de zelfde driver bestanden willen inladen en dat ie daardoor over zn nek gaat...
Mijn oplossing was: Ik installeer gewoon standaard VGA drivers voor dat PCI kaartje, maar ik kan via de apparaatbeheer alleen nVidia drivers installeren...
Mijn vraag:
- Weet iemand waar ik een .ini bestand kan vinden met standaard VGA drivers?
of
- Heeft iemand een andere oplossing voor dit geintje?
Ik heb de boel hardwarematig geinstalleerd, maar ik krijg problemen met het installeren van de software. De pci kaart heeft steeds conflicten, met welke driver ik ook installeer. Ik heb de keuze tussen de volgende drivers:
- 1tje van Microsoft
- 1tje uit de detonator FX (44.03)
Bij beide drivers gaat het helemaal niet goed.
Ik denk zelf dat het komt doordat GF3 en de GF4 de zelfde driver bestanden willen inladen en dat ie daardoor over zn nek gaat...
Mijn oplossing was: Ik installeer gewoon standaard VGA drivers voor dat PCI kaartje, maar ik kan via de apparaatbeheer alleen nVidia drivers installeren...
Mijn vraag:
- Weet iemand waar ik een .ini bestand kan vinden met standaard VGA drivers?
of
- Heeft iemand een andere oplossing voor dit geintje?
Some things can not happen until they happen...