Ik was op zoek op de conrad site naar een accuoplader voor me notebook voor in de auto, deze heb ik helaas nog niet gevonden, maar ik kwam wel iets anders tegen waar ik al naar op zoek was, maar waaran ik de prijs absurd hoog vond op andere site's.
een USB 2.0 IDE CONVERTER
ik ga namelijk tijdje op vakantie, notebook mee, maar wat extra HD ruimte kan nooit kwaad, alleen vraag ik me af of dit dingetje goed is...
er staat helaas geen product informatie op de site.
Als ik zo naar he tplaatje kijk zie ikeen usb kabel, (lijkt op verlengstuk). Ik zie een usb kabel met losse uiteinden, die je vermoedelijk op het chipplankje moet bevestigen, en vanaf daar gaat een soort van IDE poor EN voedingsaansluiting naar de plek waar je denk ik de HD op gaat aansluiten.
Ik zie alleen maar 2 aders in dat voedingskabel, is het niet zo dat een HD zowel 5 als 12 volt nodig heeft..

Wat denken jullie van dit artikel..
Misschien bren ik nu andere mensen ook wel op een idee
een USB 2.0 IDE CONVERTER
ik ga namelijk tijdje op vakantie, notebook mee, maar wat extra HD ruimte kan nooit kwaad, alleen vraag ik me af of dit dingetje goed is...
er staat helaas geen product informatie op de site.
Als ik zo naar he tplaatje kijk zie ikeen usb kabel, (lijkt op verlengstuk). Ik zie een usb kabel met losse uiteinden, die je vermoedelijk op het chipplankje moet bevestigen, en vanaf daar gaat een soort van IDE poor EN voedingsaansluiting naar de plek waar je denk ik de HD op gaat aansluiten.
Ik zie alleen maar 2 aders in dat voedingskabel, is het niet zo dat een HD zowel 5 als 12 volt nodig heeft..
Wat denken jullie van dit artikel..
Misschien bren ik nu andere mensen ook wel op een idee
[ Voor 16% gewijzigd door vriesdude op 29-06-2003 16:49 ]
/dev/null