Aan de hand van een ander topic vond ik de volgende tekst:
Ik heb zelf al een cutout in photoshop geprobeerd maar dat wou nog niet echt lukken, maar wat zijn dan bijvoorbeeld mogelijkheden in Illustrator. En zijn hier dus speciale technieken voor
XangadiX schreef op 29 April 2003 @ 16:05:
Ik denk trouwens dat het stiekem helemaal geen vector art is; deze shit van hedkandi http://www.hedkandi.com/s...ons/default.asp?section=3 is stiekem ook helemaal geen vector art maar gewoon degelijk photoshop werk (anders krijg je de vleugels, haren en truitjes niet voor elkaar namelijk)
Ik vroeg me af hoe je het beste dit soort effecten bereikt, dus op basis van foto op deze manier een plaatje krijgen.Daar wil ik toch even op reageren. Want als je de mogelijkheden een beetje kent van het verloop-grid van Illustrator dan is in principe alles te maken. Vraag ik me wel af of er nog een RIP bestaat die het kan printen zonder over de zeik te gaan, maar er kan erg veel in elk geval.
Ik heb zelf al een cutout in photoshop geprobeerd maar dat wou nog niet echt lukken, maar wat zijn dan bijvoorbeeld mogelijkheden in Illustrator. En zijn hier dus speciale technieken voor
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)