Kon ik nog een paar uur geleden prima Gothic 2 spelen, blijft ie nu steeds crashen als ik een savegame inlaad...niet dat ik deze crashes nooit had, maar wel dat ik na een tijdje weer kon spelen.
Maar nu blijft ie echt steeds crashen naar windows tijdens het laden van een Savegame, maar ook Mafia weigert nu een savegame te laden, crashed gelijk....tja...wat moet ik hiermee?
Ik heb een uurtje geleden Mafia geinstalleerd, de patch geinstalleerd, toen m'n savegames in de savegame folder gezet zodat ik weer verder kon ...maar Mafia geeft me niet eens de kans om te spelen, crashed meteen bij het laden van wat voor savegame dan maar ook.
AMD XP 1800 +
640 ram
Geforce4
MSI K7T turbo Raid mobo
Windows xp pro
Nvidia 44.03 detonators
nieuwste Via 4 in 1 drivers
Gothic II origineel, Mafia origineel met patch geinstalleerd.
Maar nu blijft ie echt steeds crashen naar windows tijdens het laden van een Savegame, maar ook Mafia weigert nu een savegame te laden, crashed gelijk....tja...wat moet ik hiermee?
Ik heb een uurtje geleden Mafia geinstalleerd, de patch geinstalleerd, toen m'n savegames in de savegame folder gezet zodat ik weer verder kon ...maar Mafia geeft me niet eens de kans om te spelen, crashed meteen bij het laden van wat voor savegame dan maar ook.
AMD XP 1800 +
640 ram
Geforce4
MSI K7T turbo Raid mobo
Windows xp pro
Nvidia 44.03 detonators
nieuwste Via 4 in 1 drivers
Gothic II origineel, Mafia origineel met patch geinstalleerd.