Toon posts:

nieuw geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw geheugen gehaald voor comp, 256 mb ddr geheugen. Kom thuis prop hem erin ruikt naar brand hoor een piep en doet verder nix meer.

Kan het zijn dat ik daardoor mijn memoryslot doorgebrand heb want hij doet echt helemaal nix meer alleen maar piepen.

Net weer nieuwe geheugenreep gekocht maar blijf hetzelfde probleem houden, mijn vraag was alleen kan het zo zijn dat mijn mobo dood is en zo niet waaraan kan het dan liggen.

Heb de repen er niet verkeerd ingedaan, heb ze niet met vette vingers beetgepakt, alles is naar mijn weten goed gegaan.

Mijn excuses dat ik net mijn specs heb weggelaten..

Pentium4 1,8 ghz
128mb gforce4 agp kaart
256mb ddr 266 pc 2100
Mobo MSI MS 6507

Heb nu een reep van 256 mb van siemens, van dane-elec en van kingston en allemaal doen ze het niet. Hij blijft lange piep, ff nix lange piep en ga zo maar door.
zijn allemaal 256 ddr pc2100

Verwijderd

Heb je nog garantie op het moederbord? Het ziet ernaar uit dat er kortsluiting heeft plaats gevonden.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 15:33 ]

Verwijderd

Volgens mij zegt die met de piepjes dat die geen geheugen kan vinden, maar ik ben niet helemaal op de hoogte van de piepjes van pentium mobo's.

Probeer eens een ander geheugen slot. (Of heb je dat ook al gedaan)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 15:34:
Volgens mij zegt die met de piepjes dat die geen geheugen kan vinden, maar ik ben niet helemaal op de hoogte van de piepjes van pentium mobo's.

Probeer eens een ander geheugen slot. (Of heb je dat ook al gedaan)
Als hij geen geheugen kan vinden dan lijkt het me niet dat het naar brand ruikt.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Niet opnieuw een topic openen als je vorige is gesloten.

En ZEKER niet na zo'n uitgebreide sluitmsg van dion-b

Dit topic is gesloten.