Hey, sorry voor het vragen, maar ik gebruik normaal cubase, en heb vandaag het genoegen gehad om eens logic uit te proberen in de winkel. Nu die verkoper heeft me heel veel interessante dingen getoont. Ik heb dan nog een uurtje mogen voort prutsen, en morgen mag ik nog eens testen voor ik beslis het al dan niet aan te schaffen. Maar kan iemand me even zeggen waar je beats kan maken in dat progie ? Tot nu toe kan ik gewoon melodietje tekenen en dan rustig daar een instrument aan koppelen. Ik vermoed dat het hetzelfde principe is voor de beats te maken.. met welk instrument model je je beats ? Ik zoek vet harde beats =) Ik heb al eens gezocht achter tutorials en reviews, blijkt dat het programma gekend is voor de moeilijkheidsgraad, en tutorials vind ik helemaal niet, of toch bijna niet, ze hebben allemaal te maken met hoe je met je midi boardje moet werken maar voor de rest niets =(
Ow nog zo iets, is Logic een stand-alone progie ? Dus kan je er mee masteren en je track volledig mee afwerken ? Zo niet .. met welke andere software wordt het best nog gebruikt ?
Thanks
Ow nog zo iets, is Logic een stand-alone progie ? Dus kan je er mee masteren en je track volledig mee afwerken ? Zo niet .. met welke andere software wordt het best nog gebruikt ?
Thanks