als ik elke keer een game speel klapt elke keer de pc uit en start opnieuw op als hij weer opstart krijg ik een melding dat de computer herstelt is van een ernstige fout ,ps ik heb een g force 4 ti 42 00 128 mb ..
Heb je al wat geprobeerd?? drivers? en in windows uitgezet dat hij opnieuw opstart bij een fout, dan weet je waarom je een blauw scherm krijgt.
windows xp veronderstel ik?
Dat ie automatisch herstart kan je uitschakelen en dan krijg je een mooi BSOD te zien. Met dit BSOD kan je dan op zoek gaan naar je probleem...
Dat ie automatisch herstart kan je uitschakelen en dan krijg je een mooi BSOD te zien. Met dit BSOD kan je dan op zoek gaan naar je probleem...
Sorry, maar wij kunnen met dit topic echt niets.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, voordat je eventueel een nieuw topic opent.
Voor jouw probleem is Windows XP en 2000 BSOD guide misschien wel handig trouwens.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, voordat je eventueel een nieuw topic opent.
Voor jouw probleem is Windows XP en 2000 BSOD guide misschien wel handig trouwens.
Dit topic is gesloten.
![]()