User lazsloherman geeft bij pchut voor alle onderdelen cijfers met het commentaar en ik quote maar weer even
Kan iemand van de FP er naar kijken.
Vervolgens nog een edit.
Ook user 6Pack heeft het uitgevonden 2 x een SS en allemaal 10en en met het commentaar, ik quote weer even.
eerste keer
Kunnen jullie user lazsloherman even volgen met de SS hij heeft bij meerdere Shops een bericht gezet met zonder een duidelijke onderbouwing (lees 1 zin en cijfers op het hele front).
Nu nog even een ander shop tussen door die van Digiworld.
User brotherofevil geeft cijfers over de gehele front allemaal vieren met dit als onderbouwing.
Vervolgens zegt een andere userAlgemene indruk is goed.
Ook user inhumain geeft cijfers op het hele front met weer een hele zin als onderbouwingBeste Lazloherman, het is niet de bedoeling dat als je een goede algemene indruk van een bedrijf hebt, ook voor de andere punten cijfers in gaat vullen.
Je hebt daar immers geen ervaring mee gehad.
Als je een survey invult staat er dat ook in rode letters bij vermeld.
In plaats van het hier te vermelden.prima zaak, zeer klantvriendelijk en over garantie wordt niet moeilijk gedaan.
Vervolgens nog een edit.
Ook user 6Pack heeft het uitgevonden 2 x een SS en allemaal 10en en met het commentaar, ik quote weer even.
eerste keer
tweede keergoed man.....ik heb zelfs garantie via hem moeten doen en dat werd ook goed geregeld.
In plaats van het hier te vermelden.gewoon snel....goed en vriendelijk.
Kunnen jullie user lazsloherman even volgen met de SS hij heeft bij meerdere Shops een bericht gezet met zonder een duidelijke onderbouwing (lees 1 zin en cijfers op het hele front).
Nu nog even een ander shop tussen door die van Digiworld.
User brotherofevil geeft cijfers over de gehele front allemaal vieren met dit als onderbouwing.
Je zall dan eigenlijk alleen algemene indruk kunnen invullen aangezien je de rest niet weet.Echt een slechte tent. Ik heb er 4 emails naar toe gestuurd en ik krijg niet eens een reactie. Ik twijfel dan ook of al deze goede reacties niet va digiworld zelf afkomen.
afzender een teleurgestelde klant
[ Voor 60% gewijzigd door we_are_borg op 29-06-2003 12:36 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.