Ik heb een probleempje met mŽn modem en mŽn geluidskaart...als ik mŽn modem uitschakel in de hardwareprofielen (win2k) dan werkt mijn geluidskaart, en als ik mŽn geluidskaart uitschakel dan werkt mŽn soundcard. als ze allebij aanstaan werkt geen van beide...ik kan niks vinden wat op een conflict wijst, wat het natuurlijk wel is...irqŽs zijn verschillend ook...het zijn allebij isa-kaartjes. moedem is een dynalink 1456hr2 ofzo, die andere is een simpele creative soundblaster 16...weet iemand een oplossing? onder windows 98 werkte alles perfect, met windows me en 2k niet
Is een soortgelijk topic van, mijn pa had dus hetzelfde probleem. Geen foutmeldingen/geen gedeelde irq's volgens windows.
Maar het geluid deed het OF niet, OF een halve seconde.
Als je de mogelijkheid hebt een ander slot proberen, of kijken of je op een van de kaartjes mbv jumpers irq's kan veranderen...bij mijn pa kreeg ik het dus NIET voor elkaar. Hij had analoog modem, werkte niet, nu ISDN, perfecto!
Maar het geluid deed het OF niet, OF een halve seconde.
Als je de mogelijkheid hebt een ander slot proberen, of kijken of je op een van de kaartjes mbv jumpers irq's kan veranderen...bij mijn pa kreeg ik het dus NIET voor elkaar. Hij had analoog modem, werkte niet, nu ISDN, perfecto!
Okay thnx...jah hij maakt bij mij dus rare tikgeluiden...tik...tik..tik...elke halve seconde ofzo...heel irri
letz zeeOp maandag 27 november 2000 11:53 schreef MyzTic het volgende:
He Graasgast,
Ik heb hetzelfde probleem, zie mijn Topic "Mijn geluidskaart werkt niet"
Pagina: 1