Pentium 4-M vervangen door Pentium4?

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 07:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb hier de dell inpriron 8500 voor me liggen. Wat me opvalt toen ik hem open schroefde dat de processor zo zichbaar is. Deze zou je als het goed is kunnen vervangen. Maar wat ik me afvroeg zou het ook mogelijk zijn om deze te vervangen door een niet M model. De chipset: Intel® 845MP AGPSet Chipset with 4X AGP

Het enige verschil tussen 4-M en 4 is dat de 4-M zich terug klokt als er geen netvoeding wordt gebruikt. Een Pentium4 (zonder M) is op dit moment heel erg goed betaalbaar en ik zou mijn 2.0Ghz dus makkelijk kunnen vervangen door een 2.8 model. Weet iemand hier meer over?

[ Voor 6% gewijzigd door Erhnam op 29-06-2003 12:02 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

is dat niet een laptop ?

en zijn proc's op een laptop niet vast op de printplaat ?

als daarop de antwoorden : nee zijn : probeer het uit ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 21:32

ReLight

echo("What Now ? !")

Is wel 'goedkoop' maar om het nu zo maar aan te kopen zonder te weten ??
Ik zou achter de mobo specs aangaan. Wie weet staat er iets in.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:43
zijn laptops niet 400 fsb? zo ja dan gaat een 2,8 al niet door lijkt me zo.....

[ Voor 6% gewijzigd door Fanatic_FS op 29-06-2003 12:14 ]

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

En een ander probleem zou kunnen zijn is dat je P4-M minder stroom verbruikt als een normale desktop proc.

Daarbij zou het moederbord ook nog wel eens problemen kunnen krijgen met het feit dat de normale P4 niet kan terugclocken bij batterijvoeding.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Ook de warmte afvoer is daar niet op gebouwd. Maar goed, trek je thermisch ondergoed aan als je hem op schoot wil houden.

[ Voor 1% gewijzigd door Rudi Vader op 29-06-2003 12:20 . Reden: typo's ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Pagina: 1