[UT & DX games]Spellen gaan in slowmotion

Pagina: 1
Acties:

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
Ik heb al een hele tijd een wazig probleem met UT games en games die daarop gebaseerd zijn. Een format helpt niet, nieuwe harddisk ook niet :) en zelfs nieuw geheugen niet (ik heb het probleem dus al een tijd en ondertussen heb ik nog wat bijgeklust aan me pc).

Het probleem is als volgt:
Games draaien perfect (60+ FPS) en zonder schokken of veel swappen van de harddisk. Het enige is dat de games gewoon in slow-motion gaan, net als met vertraagde films dus. Ik snap hier niets van. Ik heb ook al een nieuwere Directx geprobeerd (heb nu 9.0a) en dat help ook niet. Ook andere drivers voor me videokaart bieden geen soelaas.

Ik heb unreal tournament version 436.

Hardware:
MSI K7T Turbo2 mainboard
AMD Duron 1300 mhz
512mb pc133 ram
120gb maxtor hd (8mb cache :9~ )
Creative pci soundblaster kaartje (1024 / live value geloof ik).

Ik heb al wat op het internet gezocht naar dit probleem:
- de minimal desired framerate omlaag zetten (zelfs tot 1) werkt niet.
- Andere videoresoluties of settings lossen niets op.

Hellup !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Heb je al eens nieuwe of andere versies van de (VIA) 4-in-1 drivers voor je moederbord geprobeerd? Want als ik met de search zoek op "Spellen in slowmotion" kom ik het verhaal dat jij verteld flink vaak tegen en zijn vele problemen ook opgelost door deze drivers, dus hopelijk werkt het ook bij jou :)

The devil is in the details.

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
MaRc0 schreef op 29 June 2003 @ 11:30:
Heb je al eens nieuwe of andere versies van de (VIA) 4-in-1 drivers voor je moederbord geprobeerd? Want als ik met de search zoek op "Spellen in slowmotion" kom ik het verhaal dat jij verteld flink vaak tegen en zijn vele problemen ook opgelost door deze drivers, dus hopelijk werkt het ook bij jou :)
Geweldig ! het werkt meteen.
hartstikke bedankt !
[/topic] :)

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.