In dit topic kunnen jullie je ervaringen kwijt van de meeting. Dit omdat het vorige draadje gesloten is. Zelf vond ik het in ieder geval enorm gezellig (vooral de stunt van Absolyte en die van Dido) en vond het jammer al om 11 uur weg te moeten. Ben erg benieuwd naar de fotos!
Ja het was weer vanouds gezellig, alleen dan het niveau dan af en toe
Ik ga geen namen noemen *kuch Dido kuch Fludizz kuch*
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
De foto's die ik van mijn toestel heb afgehaald heb ik hier gezet:
http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/
speciaal voor [Airwolf]: http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/Dido.jpg
http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/
speciaal voor [Airwolf]: http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/Dido.jpg
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 12:18 ]
Stiekem beginnen zonder mij en mijn SeM negeren (dank u, Durden)!? 
Wat zit Christiaan http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_0982.JPG hier te
grijnzen?
Verder zitten er een heleboel icon-waardige pics tussen.
Domme blondjes die niet door hebben dat ze het zijn, zijn kewl.
Wat zit Christiaan http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_0982.JPG hier te
grijnzen?
Verder zitten er een heleboel icon-waardige pics tussen.
Domme blondjes die niet door hebben dat ze het zijn, zijn kewl.
OpifexMaximus, ik heb het idee dat iniedergeval die rechter nou niet echt een stereotype "dom-blondje" was. Als ik me niet vergis studeerde ze ook, dus... 
Maar het was iig heel gezellig.
Leuke foto's, vooral die van Dido
Maar het was iig heel gezellig.
Leuke foto's, vooral die van Dido
http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_1014.JPG
Wat komt Durden daar met een vies gezicht uit de dames wc lopen?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_0984.JPG << remove! remove! FOUTE foto 
ik heb m'n weg ook weer naar huis terug gevonden thanx to [Airwolf], owh en ik krijg nog geld van je
ik heb m'n weg ook weer naar huis terug gevonden thanx to [Airwolf], owh en ik krijg nog geld van je

Iew, dit is pas eng

Verder was er geen geld voor eten, maar alleen voor bier

Uiteraard laten de superbeschaafde w&l'ers een teken achter.

In The Florin met de zelf ontspanner.
Vooraan: Wacco en Fludizz, naast Fludizz Dido. En In het blauwe overhemd WhizzCat

Iew, nog meer engerds

Grieks bier

Durden in the middle

Vage shit...

dat _was_ een bierfiltje nadat WhizzCat en Dido daarmee klaar waren

Ze vreten ze gewoon op!

Zoek de verschillen met het volgende plaatje

*kuch*
Ik had het weer fantastisch. Dank u allen!
btw, foto's zijn gemaakt door Fludizz en bewerkt door WhizzCat. Ik werk nog aan het filmpje
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Dus?[Airwolf] schreef op 29 juni 2003 @ 13:31:
OpifexMaximus, ik heb het idee dat iniedergeval die rechter nou niet echt een stereotype "dom-blondje" was. Als ik me niet vergis studeerde ze ook, dus...
Wel tof dat hij ze meekreeg, Dido's poging om ze weer weg te krijgen was ook alles behalve subtiel
Ik zat voor de dames WC, kwam er niet uitlopen. En dat vieze gezicht kan ik ook niks aan doendreeke schreef op 29 juni 2003 @ 13:33:
http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_1014.JPG
Ondanks de foutheid van mijn verschijning op sommige foto's zijn ze toch leuk
Volgens mij was dat ook de bedoelingVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 13:44:
[...]
Dus?
Wel tof dat hij ze meekreeg, Dido's poging om ze weer weg te krijgen was ook alles behalve subtiel
het was iig echt lachen jah
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
hihi WhizzCat, je webspace ligt er nu al uit volgens mij 
oh, valt mee
Jammer dat die groepsfoto beetje brak is alleen..
oh, valt mee
Jammer dat die groepsfoto beetje brak is alleen..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 13:49 ]
O dear, o dear!
Ik ben gefotografeerd terwijl ik quotes verzamelde... een paar memorabele opmerkingen gemaakt @ Mr.Jack's:
disclaimer: hoewel verbatim weergegeven zijn de volgende uitspraken mogelijkerwijs enigszins uit hun verband gerukt
CV: W&L is een heel stom forum.
Fludizz: Ja, ik ben gefrustreerd! Mag ik ook een keer?
Mr. Liu: ... dan kan ik een andere vent nog wel aan zijn gerief helpen!
Fludizz: GoT bestaat niet!
CV: Trashcan? Weet ik niet, ik zit daar niet zo vaak.
WhizzCat >> Ligt het aan mij of krijg ik jouw foto's alleen maar als BMP en zonder naam gesaved?
Ik ben gefotografeerd terwijl ik quotes verzamelde... een paar memorabele opmerkingen gemaakt @ Mr.Jack's:
disclaimer: hoewel verbatim weergegeven zijn de volgende uitspraken mogelijkerwijs enigszins uit hun verband gerukt
WhizzCat >> Ligt het aan mij of krijg ik jouw foto's alleen maar als BMP en zonder naam gesaved?
huh?Dido schreef op 29 June 2003 @ 13:50:
O dear, o dear!
disclaimer: hoewel verbatim weergegeven zijn de volgende uitspraken mogelijkerwijs enigszins uit hun verband gerukt![]()
edit: damn, je hebt gelijk, snap er geen hol van ... dit gaan we tot op de bodem uitzoeken!!!
ff linkjes dan
pic1
pic2
pic3
pic4
pic5
pic6
pic7
pic8
pic9
pic10
pic11
pic12
[ Voor 34% gewijzigd door WhizzCat op 29-06-2003 13:58 ]
ik != gek 
Linkjes werken wel
Herstel... linkjes geven hetzelfde probleem
Linkjes werken wel
[ Voor 45% gewijzigd door Dido op 29-06-2003 14:00 ]
Verwijderd
Duister bewijsmateriaal is in mijn bezit gekomen uit de handen van het nog niet verder geidentificeerde object dat op deze foto ( http://www.xs4all.nl/~peltje/got/Meeting/DCP_0982.JPG ) aan de linkerzijde valt waar te nemen.

Pogingen tot verdere identificatie staan op de planning.

Pogingen tot verdere identificatie staan op de planning.
Damn, gewoon ff doel op slaan als, dan werkt het hier iig prima (met de linkjes dan, tnx voor de pmDido schreef op 29 June 2003 @ 13:59:
ik != gek
Linkjes werken wel![]()
Ik geloof dat dat object volgens OpifexMaximus' standaarden ook wel 'paalbaar' genoemd zou kunnen worden. Tevens is het woord 'paalbaar' het meest banale woord wat ik gisteravond heb mogen leren in tijden.
klik, save target as, en het werkt
De techniek staat voor niets
De techniek staat voor niets
Is dat niet een object aan de linkerkant van de betreffende fotoMorgoth schreef op 29 juni 2003 @ 14:04:
Ik geloof dat dat object volgens OpifexMaximus' standaarden ook wel 'paalbaar' genoemd zou kunnen worden. Tevens is het woord 'paalbaar' het meest banale woord wat ik gisteravond heb mogen leren in tijden.
Verwijderd
In dit licht hoop ik dat Absolyte met rechterzijde de linkerzijde bedoelt, aangezien ik mij niet iets wil voorstellen bij een paalbaar object wat zich aan de rechterkant van de foto bevindt.Morgoth schreef op 29 juni 2003 @ 14:04:
Whaha dat plaatje van SeM is koel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Jouw keuze natuurlijk. Absolyte noemde echter een object aan de rechterkant, en jij begon over iets paalbaars...Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:07:
[...]
In dit licht hoop ik dat Absolyte met rechterzijde de linkerzijde bedoelt, aangezien ik mij niet iets wil voorstellen bij een paalbaar object wat zich aan de rechterkant van de foto bevindt.
Nou moet ik zeggen dat ik aan de rechterkant weinig interessants ontwaar en er ook liever vanuit ga dat het om de linkerkant gaat
Verwijderd
Dank voor de foto's. Het was weer een memorabele avond
. Ben blij dat ik besloten heb om toch te komen. Die actie van Arnaud had ik niet willen missen! Ik moet zeggen het was me wel E2,- waard om Arnaud twee (domme?) blondjes te zien voorlezen uit De Vrolijke Wetenschap
.
klik hier voor de pic
klik hier voor de pic
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 14:25 ]
Dido, vogges mij vergeet je een essentieel deel van wat ik heb gezegt bij die GoT bestaat niet... ik zei daarna 'Met een D-lul' zoals het bij jou op et briefje staatDido schreef op 29 June 2003 @ 13:50:
O dear, o dear!
disclaimer: hoewel verbatim weergegeven zijn de volgende uitspraken mogelijkerwijs enigszins uit hun verband gerukt![]()
Je hebt gelijk 
Fludizz: GoT bestaat niet! ... GoT met een d-lul!
dankDido schreef op 29 juni 2003 @ 19:06:
Je hebt gelijk
't was zekers gezellig
zeker dat stukje over 72dpi
Geen idee waar je het over hebtFludizz schreef op 29 June 2003 @ 19:23:
zeker dat stukje over 72dpi*kuch kuch WhizzCat kuch Dido kuch kuch*
hey, hoe zit et eigenlijk met je eigen channel oprichten
Ze zien er idd niet heel snugger bijster slim(?)uitVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:13:
Dank voor de foto's. Het was weer een memorabele avond. Ben blij dat ik besloten heb om toch te komen. Die actie van Arnaud had ik niet willen missen! Ik moet zeggen het was me wel E2,- waard om Arnaud twee (domme?) blondjes te zien voorlezen uit De Vrolijke Wetenschap
.
klik hier voor de pic
Voor de luie mensen onder ons:
Doet me denken aan een scene op lowlands
Mmm, wat probeerde je duidelijk te maken met dat mes richting die aardige man?
Als deze foto niet goed blijkt te zijn dan moet ik steken?
Absolyte is waarschijnlijk 1 van de vele fancinerende wezens die je op zo een w&l meeting tegenkomt.
[ Voor 7% gewijzigd door MaDLiVe op 29-06-2003 19:47 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
En het meest banale woord dat ik in tijden gehoord heb!Morgoth schreef op 29 June 2003 @ 14:04:
Maar het was dus leuker dan mijn familieweekend?
[ Voor 4% gewijzigd door Lord Daemon op 29-06-2003 20:05 ]
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dat is natuurlijk allemaal heel erg relatief. Definieer "leuker"Lord Daemon schreef op 29 June 2003 @ 20:05:
[...]
En het meest banale woord dat ik in tijden gehoord heb!Die OpifexMaximus heeft onverwachte diepten - en dan bedoel ik dieptepunten van smaak!
huh? wa?
[ Voor 19% gewijzigd door WhizzCat op 29-06-2003 20:15 ]
Het door mij verzonnen woord is een uitbreiding op een woord dat ik in het laatste door mij gestartte topic heb geleerd. Mij treft dus enkel de blaam van het creatief om gaan met de Nederlandse taal.
Het zegt naar mijn idee meer over de fixatie van de anderen op dit woord.
Ik heb dit woord al eerder vernomen in andere kringen. Dat je het verzonnen hebt in deze context durf ik daarom ook te betwijfelen. Hooguit opnieuw geintroduceert in een gezelschap dat nog nooit eerder van dit woord heeft mogen horenOpifexMaximus schreef op 29 June 2003 @ 20:33:
Het door mij verzonnen woord is een uitbreiding op een woord dat ik in het laatste door mij gestartte topic heb geleerd. Mij treft dus enkel de blaam van het creatief om gaan met de Nederlandse taal.
Verwijderd
Ik weet natuurlijk niet hoe leuk die familieweekenden bij jou zijn, maar ik heb toch een erg sterk vermoeden dat de meeting wel leuker wasLord Daemon schreef op 29 juni 2003 @ 20:05:
[...]
En het meest banale woord dat ik in tijden gehoord heb!Die OpifexMaximus heeft onverwachte diepten - en dan bedoel ik dieptepunten van smaak!
en dan is 'sterk' nog een understatementVerwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 01:33:
[...]
Ik weet natuurlijk niet hoe leuk die familieweekenden bij jou zijn, maar ik heb toch een erg sterk vermoeden dat de meeting wel leuker was.
offtopic:
Dido? voeg me ff toe op ICQ k?
Dido? voeg me ff toe op ICQ k?
Verwijderd
waar waren diegenen nu die wel op de lijst stonden, maar uiteindelijk niet op kwamen dagen? Meld je hier en verklaar je nader!
vooral de afwezigheid van diadem viel me op...
vooral de afwezigheid van diadem viel me op...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 11:32 ]
Pagina: 1