Yo
ik heb nu een aopen 300 watt voeding
en ik merk dat sinds ik een ander moederbord en cpu en geheugen heb gekocht
mn pc soms bij hoge prestaties opnieuw gaat opstarten.
pc specs :
amd 1100 mhz athlon xp ( 100 mhz fsb inplaats van 133 waardoor hij dus minder snel draait maar ook koeler is)
256 mb DDR ram
1 x usb kaartje
1 x promese ata 100 ide kaart
1 x viper 770 agp 32 mb sd ram
Netwerk kaart 100 mbs
3 x casefans met lichtjes
1 x neon lampje
1 x regelbare cpu fan
5 x hardeschijf
52 speed cd rom brander
alle usb poorten zijn in gebruik
en voor de upgrade draaide alles nog goed dus kom nu niet aanzetten dat ik op Zn minst een 500 watt voeding nodig heb want dat is onzin ik wil alleen weten of
die aopen ( ik wil perse eentje met ledjes ingebouwd ) 350 watt genoeg capaciteit heeft.
Ik heb gehoord dat je op de output moet letten van een voeding in het aantal watt die van deze voeding is 180 en die ik wil moet op zn minst toch wel 200 zijn dat gevoel heb ik.
OF moet je kijken naar het aantal ampère deze levert op de 12+ draad normaal 3 ampère en die 350 watt 4,5 ampère
gaat dit lukken ???
De pc start dus wel gewoon op maar als ik vele gigs ga kopieeren dan gaat het fout.
ik heb nu een aopen 300 watt voeding
en ik merk dat sinds ik een ander moederbord en cpu en geheugen heb gekocht
mn pc soms bij hoge prestaties opnieuw gaat opstarten.
pc specs :
amd 1100 mhz athlon xp ( 100 mhz fsb inplaats van 133 waardoor hij dus minder snel draait maar ook koeler is)
256 mb DDR ram
1 x usb kaartje
1 x promese ata 100 ide kaart
1 x viper 770 agp 32 mb sd ram
Netwerk kaart 100 mbs
3 x casefans met lichtjes
1 x neon lampje
1 x regelbare cpu fan
5 x hardeschijf
52 speed cd rom brander
alle usb poorten zijn in gebruik
en voor de upgrade draaide alles nog goed dus kom nu niet aanzetten dat ik op Zn minst een 500 watt voeding nodig heb want dat is onzin ik wil alleen weten of
die aopen ( ik wil perse eentje met ledjes ingebouwd ) 350 watt genoeg capaciteit heeft.
Ik heb gehoord dat je op de output moet letten van een voeding in het aantal watt die van deze voeding is 180 en die ik wil moet op zn minst toch wel 200 zijn dat gevoel heb ik.
OF moet je kijken naar het aantal ampère deze levert op de 12+ draad normaal 3 ampère en die 350 watt 4,5 ampère
gaat dit lukken ???
De pc start dus wel gewoon op maar als ik vele gigs ga kopieeren dan gaat het fout.