Toon posts:

Media Player 9 molt Nero ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

heb op het moment Nero 5.5 en MP7.1 geinstalleerd onder Windows 2000 Pro.
een paar dagen geleden wilde ik eens upgraden naar MP9 ... bij installeren zag ik dat er ongevraagd gelijk even wat Roxio software werd geinstalleerd !!
en ja hoor, na installatie donderde Nero dus vrolijk om ... gelijk MP9 weer verwijderd.

is er een manier om die Roxio troep niet geinstalleerd te krijgen ??

bvd!
--
Goner

Verwijderd

k denk het niet. in WMP9 zit software om audio cd's te branden, en waarschijnlijk kan je beter nero eens herinstalleren nadat je wmp9 geïnstalleerd hebt.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 17:23
Je moet eerst WMP9 installeren en dan Nero, windows gebruikt namelijk Roxio software om te branden. Nero heeft zijn eigen brand zooi, maar als je nero installeert, ziet WMP9 automatisch dat Nero het brandprogramma is.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:06

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het stomme is dat ik hier dus helemaal geen problemen mee heb gehad... Ik had Nero al op mijn PC staan voordat ik WMP9 geinstalleerd had, maar ook na de installatie van WMP9 deed mijn nero het nog gewoon.
Had je soms een hele oude versie van Nero er op staan?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 29 June 2003 @ 11:55:
Het stomme is dat ik hier dus helemaal geen problemen mee heb gehad...
ik heb ook nog een laptop, waar het wel goed gegaan is ... daar is Nero zelfs een plug-in van MP ?!
als ik me goed herinner heb ik daar MP9 geinstalleerd via Windowsupdate, terwijl ik nu mpsetup.exe heb gebruikt... ??
Had je soms een hele oude versie van Nero er op staan?
nee, de allerlaatste update.

Goner

Verwijderd

klopt .. nero is ook bij mij (xp home) gewoon plug-in .. wmp 9 geinstalleerd via update en geen centje pijn .. nou ja, tenminste niet met nero, die werd gewoon herkend als plug-in
Pagina: 1