Afgelopen woensdag heb ik een nieuwe harde schijf gekocht (WD 60 GB). Omdat dat ruimte zat is voor mij alleen heb ik in de eerste instantie Windows 98 erop gezet (nodig voor een aantal games en mijn stuurtje dat alleen te gebruiken is onder Win 98). De volgende dag Windows XP. Vandaag dacht ik eraan om er Windows 2000 professional op te zetten. Ik dus netjes een nieuwe partitie aangemaakt en daarna Win 2000 maar installeren. Werkte perfect na de install evenals Win 98. Ook het bootmenu was goed met onder elkaar:
Windows 2000 Professional
Windows XP professional
Windows (<------ 98 uiteraard)
Echter, toen ik Windows Xp opstartte ging het scherm op zwart en dat bleef zo
(komt het misschien door dat ik eerst een nieuwe versie van windows heb geinstalleerd, daarna een oudere versie?)
Heb meerdere malen proberen op te starten maar elke keer hetzelfde, wel is me opgevallen dat er een fractie van een seconde een melding komt, die je door de snelheid niet kunt lezen.
Nou wil ik Windows XP dus opnieuw gaan installeren, maar weet iemand of ik dan weer dezelfde problemen krijg met Win 98 of 2000?
Windows 2000 Professional
Windows XP professional
Windows (<------ 98 uiteraard)
Echter, toen ik Windows Xp opstartte ging het scherm op zwart en dat bleef zo
(komt het misschien door dat ik eerst een nieuwe versie van windows heb geinstalleerd, daarna een oudere versie?)
Heb meerdere malen proberen op te starten maar elke keer hetzelfde, wel is me opgevallen dat er een fractie van een seconde een melding komt, die je door de snelheid niet kunt lezen.
Nou wil ik Windows XP dus opnieuw gaan installeren, maar weet iemand of ik dan weer dezelfde problemen krijg met Win 98 of 2000?