Toon posts:

DVD max met ATI readeon 9700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, misschien staat het al ergens alleen ik kon het ff niet vinden

Ik heb een ati 9700 en alles in het engels kwa windows en drivers enzo.

Nu schijnt het mogelijk te zijn om een soort van DVD max functie te hebben met je ati (automatisch full screen op je tv uit wanneer je een film speelt)

Waar zet ik dit aan?? In overlay heb ik niet echt veel opties en daar hoor ik iedereen over (brightness contrast en meer van die dingen)

Mocht iemand weten hoe dit werkt ik zou het ook graag weten.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18

Yucko

One clown to rule them all !

Theater mode

Afbeeldingslocatie: http://jajoah.narfum.org/untitled.PNG

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 14:30
Ik weet niet welke drivers je geinstalleerd heb, maar ik heb 3.5 er opstaan en ben vanmiddag zelf met hetzelfde probleem bezig geweest.
Dus driver versie 3.5, dit is dus voor me 9700 nonpro.
Nou dan kijk je bij overlapping en klik je op de opties voor kloonmodus en daar kies je voor Ciname, identiek aan bronvideo en 16:9 (breedbeeld). Die laatste 2 moet jezelf maar beslissen maar je moet dus Ciname aanvinken.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Ik zit hier ook mee, had eerst de optie overscan erbij ( bij display's -> tv -> options ) ook dmv theatre mode aan te zeten, maar die is nu pleite, en theatre mode kan ik niet aan zetten :S.

Ga ik dus naar Overlay, klik op Clone Mode Options en dan is alles unclickable zegmaar, gaat om Cat 3.4

Laat maar, heb weer tevroeg geschreuwt :D

[ Voor 13% gewijzigd door ViolatoR op 29-06-2003 00:12 ]

fotoblog

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu weet ik hoe het werkt

zorg dat je eerst extend naar tv monitor uit heb staan

doe apply

ga terug naar de display settings, kies advanced, overlay en dan staat de optie er bij

Dank allen voor de snelle reactie