Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Voeding kapot door 3,5'' diskdrive?

Pagina: 1
Acties:

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
net heb ik even snel gekeken bij in mijn 3,5'' diskdrive ( diskette dus ) om te kijken of het lampje makkelijk vervangbaar is, mijn conclusie ja. wou dus maandag gelijk blauwe led's halen maar ik deed in mijn haast de voedingstekker er niet goed op ( dus ik had 3 pinnetjes ipv de 4 op de diskdrive ) met als gevolg pc start neit op, ik drukte schakelaar in, hoorde je het geluid van een scooter die neit start. dus ik bleef drukken totdat er een VLAM kwam een een buil rook ik stekker eruiut en me longenleeg gebaast...... het vuurtje is gedoofd maar mijn voedingskabel naar mijn disk drive is doorgebrand ( had er maar 1 op die voeding zitten :S ) maar nu is mijn vraag, kan mijn voeding zelf ook schade hebben opgelopen? alles werk tot nu toe nog goed, heb kabeltje eraf geknipt etc.

als mijn voeding schade heeft oipgelopen dan ga ik maandag waarschijnlijk een nieuwe halen ( eerst geld lenen bij mun ouders, zit nml behoorlijk krap :( )

lees de draad voordat je blaat

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als hij het nu weer doet is er niets aan de hand.. de kortsluitingsbeveiliging van je voeding heeft blijkbaar gewerkt :)

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 08:38
nou als er het geluid van een scooter die niet start een vlam en een hoop rook uit zijn gekomen dan kan dat nooit goed zijn voor je voeding je hebt grote mazzel gehad als hij nu nog iets doet en het zal me niks verbazen als hij er binnenkort mee op houd.. persoonlijk zou ik in ieder geval een nieuwe kopen

• Theelepel88
stunn0r schreef op 28 June 2003 @ 22:36:
nou als er het geluid van een scooter die niet start een vlam en een hoop rook uit zijn gekomen dan kan dat nooit goed zijn voor je voeding je hebt grote mazzel gehad als hij nu nog iets doet en het zal me niks verbazen als hij er binnenkort mee op houd.. persoonlijk zou ik in ieder geval een nieuwe kopen
ja klein vlammetje dat zo uitgeblazen was maar een rook zeg bah bah was ong een uur geleden heb de pc dus een uur uitgehad, voor mijhn eigen gevoel eigenlijk.
ik schrok me wel dood, ik heb nml net mijn kjamer opgeknapt en nieuwe vloer erin etc. en die pc staat onder mijn nieuwe gordijnen, ik d8 ,, fuck daar gaat mun kamer,, :P

iig hnx ik spaar dna liever eerst nog even dan koop ik maar gelijk een goede

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 08:38
en lego: nog effe over die kortsluitingsbeveiliging die kortsluitingsbeveiliging was dus dreamer die de stekker er uit trok

• Theelepel88
stunn0r schreef op 28 June 2003 @ 22:42:
en lego: nog effe over die kortsluitingsbeveiliging die kortsluitingsbeveiliging was dus dreamer die de stekker er uit trok
hij starte ook niet door, hij floepte aan en denk een aantal mili sec ( nog net geen hele sec ) later weer uit maar ik bleef power knop ingedrukt houden tot ik rook zag :( toen heb ik stekker eruit getrokken, maar was het te laat het vuur was begonnen, heb kabel er afgeknipt toen het vuurtje uit was en nu start hij wel weer op

Verwijderd

heb ik ook gehad met mijn antec tuepower.....voedingskabeltje compleet weggefikt!Had ook mijn floppy niet goed aangesloten.
nadat ik het kabeltje had gerepareerd starte de pc gewoon weer op en hij werkt nog steeds probleemloos!Gewoon proberen!
Pagina: 1