net heb ik even snel gekeken bij in mijn 3,5'' diskdrive ( diskette dus ) om te kijken of het lampje makkelijk vervangbaar is, mijn conclusie ja. wou dus maandag gelijk blauwe led's halen maar ik deed in mijn haast de voedingstekker er niet goed op ( dus ik had 3 pinnetjes ipv de 4 op de diskdrive ) met als gevolg pc start neit op, ik drukte schakelaar in, hoorde je het geluid van een scooter die neit start. dus ik bleef drukken totdat er een VLAM kwam een een buil rook ik stekker eruiut en me longenleeg gebaast...... het vuurtje is gedoofd maar mijn voedingskabel naar mijn disk drive is doorgebrand ( had er maar 1 op die voeding zitten
) maar nu is mijn vraag, kan mijn voeding zelf ook schade hebben opgelopen? alles werk tot nu toe nog goed, heb kabeltje eraf geknipt etc.
als mijn voeding schade heeft oipgelopen dan ga ik maandag waarschijnlijk een nieuwe halen ( eerst geld lenen bij mun ouders, zit nml behoorlijk krap
)
als mijn voeding schade heeft oipgelopen dan ga ik maandag waarschijnlijk een nieuwe halen ( eerst geld lenen bij mun ouders, zit nml behoorlijk krap
lees de draad voordat je blaat