Toon posts:

[ PDA ] Een pda met zowel BT als WiFi.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die zijn schaars volgens mij.
En ik wil ook niet een memory slot volproppen met een expansie kaartje.

Zijn er pda's op de markt met zowel Bluetooth als WiFi aanboord?
Behalve dan de IPAQ H5550.

Mag ook een aangekondigd model zijn.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:25
Die 5000 serie van HP is ook de enige die ik ken. Waarschijnlijk wordt het anders toch te duur voor de gemiddelde koper (zie die iPaq :)). Misschien ook omdat BT + WiFi op dezelfde frequentie zitten en dat toch enige problemen opleverde in het begin.

Maar met de introductie van nieuws: TI komt met gecombineerde BlueTooth-WiFi-chip zou het best wel eens kunnen zijn dat er binnenkort meer PDAs gaan komen met beide aan boord.

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 17:32
Je kan ook kiezen voor een NX73. Welliswaar geen ingebouwd WiFi, maar wel 2 expansion slots (Memory stick pro en CF) en ingebouwde BT. Hiermee wordt het nadeel van het "bezet bij gebruik" opgeheven. Het CF slot kan je gebruiken voor een een WLAN-antenne.

[ Voor 13% gewijzigd door zugzug op 29-06-2003 00:13 ]

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-02 13:35
De nieuwe Toshiba e750. (Usermanual) Geweldig apparaat. Je kunt er ook een USB-host aansluiting op maken(externe kabel of expansion-kit) voor het aansluiten van USB-HD's, muizen, toetsenborden, digitale camera's enz.

Voor meer info ff de site van Toshiba

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

• mklerx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-02 15:29
Volgens mij is de Toshiba e750 toch met WLAN óf bluetooth en niet allebei in 1 apparaat?
Als je echt alles in één apparaat wilt hebben en geen extra cards wilt gebruiken zul je toch op het moment bij de HP H5450 of H5550 uitkomen ben ik bang.