Toon posts:

computer restart na aanzetten eax in cs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet precies waar ik dit dit topic neer moest zetten, maar aangezien het met geluid te maken had heb ik het maar hier neer gezet.

ik heb namelijk het volgende probleem : als ik in cs a3d aanzet dan hoor ik maar gewoon geluid uit 2 boxen en niet mijn 5.1 surround system, en als ik eax aanzet reboot mn computer spontaan als ik via hlsw/cs zelf naar server wil gaan!!!.
dit alles is met een terratec 7.1 space geluidskaart na het aanzetten van sensaura.
als ik sensaura uitzet of gewoon a3d en eax uitzet in cs doet alles het perfect alleen heb ik geen surround sound.
ik krijg ook steeds de melding windows is van een fatale fout hersteld na de spontane reboot met de volgende gegevens:

bcccode: 1000008e bcp1: C0000005 bcp2: F7FB6BA6
bcp3: EF8644F4 bcp4: 00000000 osver: 5_1_2600 sp: 1_0 product 256_1

ik weet dus niet wat ik hier aan kan doen en waarom hij steeds reboot, ik hoop dat jullie me kunne helpen

pc :
windows Xp prof + Sp 1
amd athlon xp 2500+ barton
radeon 9700 pro
terratec 7.1 space
logitech Z-640
enermax 350 watt voeding

DRIVERS :

Software: Versie 5.01.2600.10 (TTP9MIXER.EXE)
Interface: Versie 5.01.2600.10 (TTP9API.DLL)
Driver: Versie 5.01.2600.11 (TTP9.SYS)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 22:09 ]

Verwijderd

Wat voor voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
daar ligt het niet aan :P eax vreet niet ineens meer stroom, maar : enemax 350 watt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 22:05:
daar ligt het niet aan :P eax vreet niet ineens meer stroom, maar : enemax 350 watt
Neuh maar soms heb je van die mensen met een 250 watt voedingkje die op z'n max zit en dat de voltage dusdanig instabiel wordt dat ie zorgt voor een reboot (gezien jouw specs)

Maar een 350 watt moet nog voldoen.

Verder ehmm... re-install? Nieuwste geluidskaart drivers?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 18:58
hmm, volgens mij heb je problemen met een specifiek spel, niet met je geluidskaart :)

ow enne modjes: Als het niet goed is, move'em dan maar naar wos B)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat denk ik ook lampje, maar het kan best door mn splinternieuw kaart komen :(

en btw startpost aangepast en nieuwe install hoop ik niet op... :(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Als je nog een andere hdd hebt, plaats die er ff in.. INstall alleen win xp + drivers + cs en kijk of ie het dan nog steeds niet doet, doet ie het nog steeds niet plaats je je eigen hdd weer in je bakkes

Verwijderd

Topicstarter
mag ik vragen waarom? ik denk niet dat dit aan mijn hd ligt, en ik heb ook geen andere helaas.

• SyS_ErroR
Ik denk niet dat het aan je hdd oid ligt, alleen als het met een fresh windows xp install niet opgelost is, kan je tenminste gewoon weer naar je eigen hdd met al je zooi, installs etc

Verwijderd

Topicstarter
ja maar heb net windows er opnieuw opgezet :) hmm misschien cs er op nieuw opzetten?
weet alleen niet of ie het wel bij vorige windows deed , want toen deed sensaura ( voor 3d sound) het niet eens dus toen niet kunnen testen..
iemand anders nog andere ideen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 16:57 ]

• SyS_ErroR
nieuwe drivers downen?
Of als je juist al de nieuwste gebruikte de drivers op de cd
Pagina: 1