Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Heb je bij de network settings in RA2 het 2e protocol geslecteerd (op beide pcs?).
Als dit niet het geval is werkt het vaak niet namelijk.
en dezelfde key is geen probleem (je hebt immers 2 cds, waarmee je kunt spelen).
Als dit niet het geval is werkt het vaak niet namelijk.
en dezelfde key is geen probleem (je hebt immers 2 cds, waarmee je kunt spelen).
2e protocol? Je bedoelt het 2e MAC adres. Die zijn inderdaad geselecteerd op beide PC's en komen overeen met de MAC adressen van onze netwerkkaarten.
Probeer TCP/IP eens uit te zetten bij je netwerk settings, als je dat nog aan hebt staan.
Sometimes human's are...
Ja, als je hem up to date hebt is het niet mogelijk om op dezelfde key te spelen.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik had 2 andere key's
1. Versies verschilden van elkaar
2. MAC adressen waren niet goed.
3. Geen ipx/spx op 1 van de pc's
Deze problemen heb ik ondervonden
Dus als je wilt gamen moet je op 1 van de 2 pc's een andere key zetten.
Hoe je dat doet moet jij uitzoeken, ik weet niet of ik links mag geven hier
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik had 2 andere key's
1. Versies verschilden van elkaar
2. MAC adressen waren niet goed.
3. Geen ipx/spx op 1 van de pc's
Deze problemen heb ik ondervonden
Dus als je wilt gamen moet je op 1 van de 2 pc's een andere key zetten.
Hoe je dat doet moet jij uitzoeken, ik weet niet of ik links mag geven hier
Ik heb dus op allebei de bakken nog de 1.0 versie van RA2, vers van de CD geïnstalleerd. Is de geupdate versie van RA2 in staat om over TCP/IP te lannen? Of heeft RA2 problemen met de IPX implementatie van Win2K?
Heb het van de week nog gespeeld op een lan onder win2k. Werkt perfect moet ik zeggenStoney3K schreef op 29 juni 2003 @ 17:05:
Ik heb dus op allebei de bakken nog de 1.0 versie van RA2, vers van de CD geïnstalleerd. Is de geupdate versie van RA2 in staat om over TCP/IP te lannen? Of heeft RA2 problemen met de IPX implementatie van Win2K?
Ik ga proberen of ik die key kan veranderen en beide RA2's up te daten naar 1.0.0.6. Als 't niet werkt laat ik het wel even weten...
Zet ook ff het authentication protocol ofzo uit... dat loste bij mij ook veel problemen op.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
ik had ditzelfde probleem, je moet (als je wilt natuurlijk
) het protocol NETBEUI installeren, als je windows xp hebt staat dit niet meer default bij de protocollen, maar moet je ff vanaf de winxp cd zoeken naar NETBEUI, en dat protocol installeren (zit een manual bij) en dat protocol dan ff toevoegen.
Op beide pc's welteverstaan.
als het goed is kan je na het installeren daarvan wel spellen joinen e.d. (en versie 1.0.0.6 hoeft niet, kan het misschien eerder afraden.)
suc6 ermee.
Op beide pc's welteverstaan.
als het goed is kan je na het installeren daarvan wel spellen joinen e.d. (en versie 1.0.0.6 hoeft niet, kan het misschien eerder afraden.)
suc6 ermee.
NetBEUI zei je? Ik dacht dat RA2 toch echt onder IPX liep... zie ook de RA2 FAQ op PlanetCNC.
Voor zover ik me kan herinneren kan je in RA2 bij de netwerkinstellingen ook iets veranderen aan het mac-adres, er staan geloof ik 4 mogelijkheden.
Als je zorgt dat het adres op beide pc's hetzelfde is dan werkt het wel.
Hmm, zoiets stond er al...
Als je zorgt dat het adres op beide pc's hetzelfde is dan werkt het wel.
Hmm, zoiets stond er al...
[ Voor 10% gewijzigd door Jur op 30-06-2003 11:12 ]
Je hebt wel gelijk Jur, maar ik was eerder 
En RA2 gebruikt ipx/spx, tcp/ip hebben ze toen bij ww niet van gehoord
Dus let op dat je die op beide pc's hebt staan. En let echt goed op datje bij network options in RA2 alles echt goed hebt staan, iets fout kan resulteren in dat de een de andere wel ziet, maar andersom niet. Dat heb ik 1x gehad... was wel een kwartier bezig dat te vinden
En RA2 gebruikt ipx/spx, tcp/ip hebben ze toen bij ww niet van gehoord
Dus let op dat je die op beide pc's hebt staan. En let echt goed op datje bij network options in RA2 alles echt goed hebt staan, iets fout kan resulteren in dat de een de andere wel ziet, maar andersom niet. Dat heb ik 1x gehad... was wel een kwartier bezig dat te vinden
Pagina: 1