Toon posts:

DVD Speler met leesproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

mijn DVD speler wil niet meer alle media lezen. DVD's leest hij wel nog, maar gewone cdrom's niet meer.

Het is een LiteOn DVD Player, ik durf zo snel niet te zeggen wat voor snelheden. Ik ga ervan uit dat deze gewoon vervangen moet worden, maar ik vroeg me af of iemand nog tips had om het ding een beetje op te lappen.

Grtz Archaon

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lens al eens schoongemaakt?
vaak helpt dit wel wat.

Verwijderd

Topicstarter
En waar vind ik die lens in dat ding?

Zoals ik al zei, ik weet er echt niks vanaf :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 09:50:
En waar vind ik die lens in dat ding?

Zoals ik al zei, ik weet er echt niks vanaf :)
Je kunt proberen om er een "clean-cd" doorheen te gooien, maar vaak haalt dat niet veel uit.

Als advies zou ik je willen geven om (als je een nieuwe koopt) niet blind een lite-on te kopen, maar een ander merk/type dvd-speler.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-03 15:06

megaleo

Special member

Ik denk niet dat je hem zelf open moet gaan maken omdat je al aangeeft niet eens te weten waar de lens zit. Kun je beter laten doen door iemand die er meer verstand van heeft. ;)
Je kunt het allicht eens proberen met van die lens-reinigings-cdtjes kun je wel bij een electronicaboer halen.

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 14:12
wel toevallig dat ik net eergister mn lite-on DVD speler uit mekaar geschroeft heb. Kheb er alleen geen pics van gemaakt. Als je wil kan ik hem nog wel een keer uit elkaar schroeven en pics maken zodat je de lens kan zien....
post het hier maar als je dat wil.
Pagina: 1