"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Verwijderd
Dit is toch een of andere beveiling van Chello/UPC of niet? Dacht weleens zo iets gelezen te hebben dat mensen hier last van hadden en er dan achterkwamen dat dit een beveiliging is...!
Beste kan je je hele zooitje gewoon achter een routertje gooien..kosten tegenwoordig niks meer! En UPC kan niet zien dat jij meerdere pc's hebt staan op Internet.
Beste kan je je hele zooitje gewoon achter een routertje gooien..kosten tegenwoordig niks meer! En UPC kan niet zien dat jij meerdere pc's hebt staan op Internet.
Ik kan me niet voorstellen dat het een beveiliging van UPC is. Het werkt namelijk weken achter elkaar zonder problemen. En dat al bijna 2 jaar.
Ik heb zelf een beetje het idee dat als het probleem zich voordoet, dat Windows een beetje de weg kwijt is. Alsof ie niet weet welke opdracht en welk pakketje voor welke netwerkkaart is. Klinkt raar, maar toch.
Nu ik er overna denk: eerst stond op mijn computer Windows ME en op die van mijn ouders 98 en ik kan me niet herinneren dat ik toen ook dergelijke problemen had. Zou het aan XP liggen?
Ik heb zelf een beetje het idee dat als het probleem zich voordoet, dat Windows een beetje de weg kwijt is. Alsof ie niet weet welke opdracht en welk pakketje voor welke netwerkkaart is. Klinkt raar, maar toch.
Nu ik er overna denk: eerst stond op mijn computer Windows ME en op die van mijn ouders 98 en ik kan me niet herinneren dat ik toen ook dergelijke problemen had. Zou het aan XP liggen?
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Ik heb sinds ik XP SP1 geinstalleerd heb een soortgelijk probleem; af en toe valt de netwerk verbinding volledig weg!
Netwerk adapter disable & enable lost het probleem op; maar niet de oorzaak helaas... heb zelf het donkerbruine vermoeden dat het aan SP1 ligt. Heb er met name veel last van als ik hibernate gebruik.
Netwerk adapter disable & enable lost het probleem op; maar niet de oorzaak helaas... heb zelf het donkerbruine vermoeden dat het aan SP1 ligt. Heb er met name veel last van als ik hibernate gebruik.
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
ik gok dat het iets met route tabellen, je kan namelijk wel pingen naar de router van chello, alleen je kan er niets achter pingen... dat heeft met routes te maken
Zelfde probleem, gebruik geen hibernate maar toch valt van de windows XP machine soms wel een de internet verbinding weg. Alsof windows dan heeft besloten die verbinding te disablen terwijl hij laat zien dat het ding enabled is. Opnieuw opstarten lost dan echt niks op, je moet gewoon eerst disablen en dan weer enablen voordat het het weer doet. Hele nare XP bug.Willem2 schreef op 29 June 2003 @ 09:20:
Ik heb sinds ik XP SP1 geinstalleerd heb een soortgelijk probleem; af en toe valt de netwerk verbinding volledig weg!
Verwijderd
Heeee toevallig.
Ik heb dit vage probleem ook XP prof NL met SP1 en maak gebruik van een NIC met realtek chipset.
Ik heb dit vage probleem ook XP prof NL met SP1 en maak gebruik van een NIC met realtek chipset.
Pagina: 1