Programma om 1 a4tje meerdere keren af te drukken...

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik wist niet echt een goed topic-titel vandaar deze maar.

Wat ik er mee bedoel is het volgende:
Ik wil een stukje tekst 15 keer op een a4tje hebben. In word heb ik de papiermarges op 0.5 cm gezet. Op een rij gaat 3 keer dat stukje tekst en over de lengte van de pagina 5 keer dus totaal 15 keeer dat stukje tekst. Ieder stukje tekst heeft dus een ruimte van 6,66 breed en 5,95 cm lang.

Vroeger waren er altijd programma's die gewoon de boel verkleinen en dan op a4 gingen afdrukken. Dus ik kan de tekst heel groot op a4 typen daarna ging het programma het gewoon meerder keren op een a4 af drukken....

Dat is al zo lang geleden, darom vraag ik jullie of jullie nog zijn programma weten...?

ALVAST BEDANKT!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Printer op school kan softwarematig 16 pagina's op 1 pagina planten. hij kan dat met alles, internet pagina's , word docu's, dus dat zit in de driver die ze daar gebruiken.

Ze hebben Oce printers op school.

Misschien zou je zo iets moeten zoeken?

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:15

Verwijderd

Het kan ook via Word, bij printen, zoveel pagina's per A4 instellen.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:15
Da's pas sinds versie 2k geloof ik

Verwijderd

Bij afdrukken, onder in- en uitzoomen kun je kiezen voor het aantal pagina's dat je per vel wilt.
Ik heb hier word XP draaien, maar weet ook dat het bij word 2000 werkt. vorige versies weet ik niet

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ja ik heb hier word 2000 en daar kan het. Je kan kiezen maar ik wil er graag 15 want dat past precies en ik alleen maar tussen 8 en 16 vellen op een pagina kiezen...

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 14:31

WhiteDog

met zwarte hond

Ik gebruikte vroeger Publisher... kan je de marges tussen de "vakjes" instellen zodat je er net 15 krijgt :)
Pagina: 1