• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 11:30
Ik heb een 128 Mb Diva mp3 speler. Deze deed het tot nu toe altijd goed...
Tot nu: hij zegt dat ik maar 64 Mb intern heb terwijl ik in de windows explorer wel 128 Mb ruimte heb.
Verder klopt de firmware aanduiding ook niet meer, deze moet 2.22WM zijn maar hij geeft aan dat het 2.22WF is :(

Wat ik al geprobeerd heb:
- Format
- Firmware er weer op

Iemand een idee??

sensei_d.fpv channel

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
ik zou sowieso met je reseller contact opnemen, en garantie claimen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Sensei_D
Ja ik kan op zoek gaan naar de bon, maar de garantiezegel die op de speler zat is verbroken door het in en uithalen van de batterij dus de kans is groot dat ze zeggen dat ik hem open heb gehad, oftewel ik kan fluiten naar me garantie :(

sensei_d.fpv channel

• Marc2984
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22
Heb je al geprobeert versie 2.22 van de firmware erop te zetten?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
maar toen ie het dus voor het eerst niet meer goed deed (64 MB) , had je nog helemaal niks aan de speler zelf veranderd (ook geen FW updates). Dan zou het namelijk ook goed gewoon een foutje in de software op de PC kunnen zijn. Probeer 'm eens op een andere pc, of installeer de software opnieuw. Helpt dat niet, dan is het dus toch de firmware. Doe dan wat Marc2984 zei

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Sensei_D
sorry, mijn fout, ik heb dus wel versie 2.22
Maar hij deed het dus inneens niet meer goed, na een "reboot".

Ik denk niet dat het een softwarefoutje op de PC is, want op de PC zie ik dus wel 128 Mb

sensei_d.fpv channel

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als de garantiezegel breekt door het verwisselen van de batterij dan zullen ze dat best wel begrijpen, neem gewoon contact op.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Sensei_D
Inmiddels is idd contact opgenomen, nu maar wachten tot maandag...

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1