Toon posts:

Drivers WINXP voor HP DJ 710C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Aangezien mijn server gecrashed is en mijn printer (HP DJ 710c) via mijn server draaide, moet ik deze dus opnieuw installeren op mijn normale PC. Het probleem is echter dat mijn server op WinME draaide en de printer hier geen problemen me had. Op mijn huidige pc draai ik WinXP, waarbij de pc om drivers vraagt. Ik kan echter nergens geschikte drivers vinden voor deze printer voor XP. De drivers die ik vind, en volgens de beschrijving dus specifiek voor XP zijn, geven TOCH een melding dat de drivers niet compatible zijn met XP.
Iemand hier een oplossinkje voor of misschien een link waar wel geschikte drivers zijn? Ik heb al meerdere on line verzoeken gezien met dezelfde vraag (voor dezelfde printer) en niemand lijkt het te weten.

Bij voorbaat dank,

Arjen

Verwijderd

www.hp.com

Daar kom je al een heel eind.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 20:13 ]

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29
Als het goed is zitten die drivers standaard bij XP. Ik had die printer ook en hoefde in XP nooit iets te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
XP vraagt om de drivers en halverwege het installatieproces geeft XP aan dat deze drivers niet compatible zijn. Xp heeft deze drivers dus niet standaard.

En TAGAEON, uiteraard heb ik deze site als eerste gechecked. Hier kom je echter niet veel verder helaas... Ik kom vrij veel van dit soort verzoeken tegen on line. Het lijkt wel een 'probleemprinter' wanneer XP gebruikt wordt...