Ik probeer de laatste CVS van giFT te compileren (iets anders is er niet...), maar ik krijg een foutmelding van aclocal. Zonder aclocal kom je niet echt ver, dus blijkbaar heb ik een probleem.
In mailinglists wordt deze foutmelding gekoppeld aan een verouderde versie van automake (1,4), maar mijn versies zijn in orde:
Heeft iemand een idee hoe ik giFT aan het compileren krijg?
Ik heb een debian-unstable machine, ik heb autoconf, automake en libtool voor de zekerheid net opnieuw ge-apt-get.
code:
1
2
| koert:/tmp/giFT# aclocal-1.7 aclocal: configure.ac: 90: macro `AM_DISABLE_STATIC' not found in library |
In mailinglists wordt deze foutmelding gekoppeld aan een verouderde versie van automake (1,4), maar mijn versies zijn in orde:
code:
1
2
3
4
| koert:~# dpkg -l|egrep "automake|autoconf|libtool" ii autoconf 2.57-5 automatic configure script builder ii automake1.7 1.7.5-1 A tool for generating GNU Standards-complian ii libtool 1.4.3-10 Generic library support script |
Heeft iemand een idee hoe ik giFT aan het compileren krijg?
Ik heb een debian-unstable machine, ik heb autoconf, automake en libtool voor de zekerheid net opnieuw ge-apt-get.
[ Voor 9% gewijzigd door kvdveer op 28-06-2003 19:45 ]
Localhost, sweet localhost