[AXIM] Screen protector via shop.brando.com.hk

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
De screen protector van Brando voor de Dell Axim X5 wordt overal zeer positief gereviewd. De goedkoopste manier van bestellen is via shop.brando.com.hk.

Ze verkopen ook gadgets en USB toestanden.

Heeft iemand hier ooit iets via credit card besteld? Wat waren de ervaringen?

De US en Aus doe ik met cc zonder blikken of blozen. Hong Kong vind ik iets bedenkelijker... ;)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Mocht er iets mis gaan ben je volgens mij verzekerd via CCmaatschappij ;) k zou er niet moeilijk over doen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb er een screenprotector voor m'n Zire 71 en de M515 van m'n pa bestelt. We hebben betaald met een American Express credit card.

Hele positieve ervaringen mee gehad. Geld werd netjes afgeschreven, screenprotectors binnen een week geleverd (en dat vanuit Hong Kong, viel me 100% mee). De betaling verliep dus geheel vlekkeloos.

Daar kwam nog eens bij dat m'n pa z'n screenprotector niet helemaal goed erop kreeg, waardoor hij 'm uiteindelijk doormidden boog. Niks aan te doen, maar toch Brando even gemaild met 't probleem. Was geen punt, hij zou een nieuwe sturen, en binnen een week kregen we kostenloos (!) weer een nieuwe screenprotector.

Ik vind 't een topkerel. Z'n site is waardeloos, maar hij handelt bestellingen keurig af en geeft een geweldige service. Bovendien ben ik een groot fan van z'n screenprotectors. Ik kan 'm je zeker aanraden!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Dielie schreef op 28 June 2003 @ 19:37:
De screen protector van Brando voor de Dell Axim X5 wordt overal zeer positief gereviewd. De goedkoopste manier van bestellen is via shop.brando.com.hk.

Ze verkopen ook gadgets en USB toestanden.

Heeft iemand hier ooit iets via credit card besteld? Wat waren de ervaringen?

De US en Aus doe ik met cc zonder blikken of blozen. Hong Kong vind ik iets bedenkelijker... ;)
Als je daar gaat bestellen, kan je mij dan ook zo'n protector meebestellen voor mijn axim x5 ? Ik heb zelf geen creditcard, vandaar.
Omgerekend zijn ze euro 10,50 inc. verzendkosten naar nederland

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:33
Hier ook perfecte ervaringen. Binnen een week geleverd. Later nog gemaild omdat ik graag een factuur wilde hebben (zit er standaard niet bij) ivm pc-prive project. Per ommegaande ontvangen (via mail). Daar kan Dell wat mij betreft nog een puntje aan zuigen!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Mischien dat er iemand een kleine inkoop aktie kan starten ? :)

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 19:01
Lijkt me een goed plan. Ik heb wel eerder inkoop acties gehouden, dus wie heeft nog meer intresse :).

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik haak al af, heb iemand gevonden die voor mij besteld.
Veel succes met de eventuele ika

• Dielie
Heb zelf gisteren ook 2 stuks besteld! En ook ik heb met de gedachte gespeeld voor een inkoopactie. Maar ik wil niet wachten en bovendien vraag ik me af of er op GoT wel animo is. Weinig PDA topics, vind ik zelf. 8)

Via pocketpcclub.nl leek me dat wat kansrijker (hoewel het net zo goed via beide zou kunnen lopen). Mja, tijd en energie heb ik er niet voor. Iemand anders misschien?

Dank voor jullie solide ervaringen! Dat helpt wel als je zenuwachtig je cc gegevens inklopt... :)

• Dielie
Inmiddels heb ik de protector ontvangen. Zowel de verzending als het product zelf zijn perfect in orde. Hulde aan Brando! _/-\o_

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

En de mijne is eergister ook binnengekomen.
Zit er prima op, bijna onzichtbaar, niks geen luchtbellen ofzo.
Pagina: 1