@home in dezelfde wijk, maar in ander huis

Pagina: 1
Acties:

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
ik was van plan deze vakantie een lan te houden met een paar vrienden. en nu zou het wel leuk zijn om dan ook een vaste toegang tot internet te hebben. nu heb ik zelf geen kabelinternet, maar een van mijn vrienden wel. hij woont in dezelfde wijk als mij en hier is kabel internet ook gewoon beschikbaar (mn moeder wil het alleen niet hebben :(). kunnen we dan gewoon zijn kabelmodem hier aansluiten?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Probeer het eens zou ik zeggen :). Vroeger kon ik in dezelfde stad mijn eigen computer aansluiten op andermans kabelmodem... nu niet meer.

Het was bijv. CP13501-A en ik had CP84567-A. Inmiddels moet ik een CP13501-B of C adres gebruiken (extra IP-adres aangevraagd, wat nu ook niet meer kan).

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ga er maar vanuit, dat dat niet lukt. Bij Casema in mijn woonplaats is het zo, dat per gebruiker die kabelinternet neemt, de retourbandversterking op de eindversterker, moet worden geactiveerd. Standaard staat dat namelijk uit, om onnodige storingen te voorkomen, aldus Casema.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Als 't Chello of @home is: gewoon proberen !

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
Ik zou het gewoon proberen, ik heb het pas ook gedaan bij familie. Ze gingen verhuizen en de monteur zou over 2 weken langskomen in het nieuwe huis voor @home aan te sluiten (€22,50). Ik heb alles gewoon aangesloten, inclusief het nieuwe muurkastje dat we hadden meegenomen (zul jij waarschijnlijk ook moeten doen), splitter erop en alles werkte gewoon. Het lag ook in dezelfde wijk. Paar honder meter verderop in Roermond. Ben wel voorzichtig dat je de binnenkern niet breekt van de groene muurkabel, die was nogal brak hier.

Succes

[ Voor 5% gewijzigd door djeejdjeej op 28-06-2003 19:45 ]

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
nou, ik denk dat we het maar gewoon moeten proberen dan. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

dat gaat waarschijnlijk gewoon werken ben 1,5 jaar geleden terug verhuist en heb toen mijn kabel modem ook zelf verhuisd ik kan vanaf hier ook met het cp nummer van mijn zusje via mijn modem verbinden. Dus gewoon proberen!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:45

maontje

better off Playing

Heb je @home dan zou ik zeggen idd gewoon proberen het kan zijn dat die aansliting naar dezelfde HCX/Ubr gaat en dan is er weinig aan de hand en anders zou het zomaar kunnen zijn dat je modem niet online komt.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1