Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Beatman Flash Player gekocht en daarvan maakte het kabeltje kortsluiting dus ben ik naar winkel gegaan en nieuwe gekregen van garantie. Toen ik opnieuw het kabeltje in de USB deed zegt win xp dat hij het apparaat niet herkend en kan ik software niet installeren. Dus weet iemand een driver voor me waardoor hij het wel gaat doen.

P.S. Op Search kon ik niks vinden.

Verwijderd

Vraag het aan de mensen uit de winkel?

Verwijderd

Topicstarter
Ben al in de winkel geweest en de mensen weten amper wat USB is en op www.freecom.com al die drivers werken niet

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand hoe je dit probleem kan oplossen of is er niemand die het zoekt om deze topic te beantwoorden want ik zit hier met een dilemma want die Beatman heeft me heel wat gekost en ik kan er niet eens liedjes op zetten.

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 11:24

4hp

Anders probeer je even het forum van Freecom :)

http://www.freecom.com/ecSupport.asp

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor tip maar forum wacht ik nu al 4 dagen op antwoord lijkt net alsof de moderaters het forum niet kennen daarom ben ik nu hier :P

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Als op het display niet komt te staan: USB connected, dan is je kabel kaduuk. Dat had ik ook, ik heb met freecom zelf gemaild en die stuurden een nieuwe. gratis. Ik hoop dat dit helpt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
op Display komt te staan USB connected alleen mijn PC is zo dom dat hij zegt onbekend apparaat zodat ik driver niet kan installeren dus geen liedjes erop kan zetten

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
? je kunt dan toch gewoon via device manager zeggen: driver update. en dan wijs je hem naar de goeie (mclusb.inf) lukt dat niet?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

En als je het op een andere PC probeerd? Dit had een vriend van mij ook, bij een andere PC werkte het wel..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die Freecom Digital Audio Manager opgestart alleen kan nergens Driver Update vinden :(

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
nee, ik bedoel driver update in windows zelf, via het config scherm, en dan bestandsbeheer (device manager dus)

[ Voor 25% gewijzigd door MaximusTG op 28-06-2003 20:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al op andere PC geprobeerd maar die geeft hetzelfde probleem aan en ga het denk ik een keer op PC met win98 proberen maar dat lost nog steeds het probleem niet op dat ik thuis niet kan uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via driver update hem naar het juiste bestand gestuurd (msclub.inf) maar dat vind de PC ook al niet goed hij zegt dat er in bestand geen informatie zit van het Onbekende Apparaat :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nesje wil graag een werkende link naar een werkende driver voor de Freecom Beatman Player en die van www.freecom.com wil niet werken. HELP PLEASE

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
een werkende? ik wil die van mij wel sturen, maar die is van freecom's site. Bij mij (ook winxp) doet ie het goed. En als er USB connected staat, dan hoort ie het te doen. Verwijder het onbekende apparaat eens, kopieer de driver naar de c-schijf en plug hem er nog eens in. Misschien dat het dan wel werkt. Met de driver is iig niks mis

Verwijderd

Topicstarter
Ik nog heel wat geprobeerd maar het lukt niet en ik zou op prijs stellen als je driver naar O__P__D@hotmail.com stuurt misschien dat het lukt je weet maar nooit anders lever ik het maandag gewoon in bij winkel en pak ik een andere mp3 speler In ieder geval vast bedankt voor tips enzo
Pagina: 1