Wat ik me afvroeg is of de weergave van photo's op een siemens s55 en een nokia 7210 een wereld van verschil is of elkaar niet veel maken aangezien de siemens maar 256 kleuren heeft en de nokia 4096 wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb zelf de S55 en daar zien de foto's er op het schermpje niet echt super uit. Je kunt zeg maar net zien wat het voor moet stellen. De camera bevalt overigens wel goed. Op het gewone beeldscherm (PC) ziet het er erg goed uit.
dat is wel jammer, die 256 kleuren op de siemens is dan misschien wel een nadeel, maar zal in de nieuwe versie wel worden aangepast
Jazeker redelijk, heb de S55 ook... ik lees echter over de Nokia kleurenschermpjes dat ze niet echt goed zijn...
XXXVI
Verwijderd
De fotos kunnen er inderdaad best redelijk uit zien.
Je moet alleen een perfecte foto maken.
Camera stil goed belichten enzo dan kan het er best goed uit zien.
Je moet alleen een perfecte foto maken.
Camera stil goed belichten enzo dan kan het er best goed uit zien.
Ik heb zelf een Nokia 6100 en vind het kleurenschermpje persoonlijk best goed. Vergeleken met het 256-kleuren scherm van de T68i is het een hele verbetering. De achtergrondafbeeldingen zien er mooier uit, en bij een eigen foto is tenminste duidelijk wat het voorstelt.ephymerous schreef op 28 June 2003 @ 19:31:
Jazeker redelijk, heb de S55 ook... ik lees echter over de Nokia kleurenschermpjes dat ze niet echt goed zijn...
De korreligheid van de S55 vind ik niet mooi.
edit:
Een foto van het scherm maakt het misschien wat duidelijker.
Een foto van het scherm maakt het misschien wat duidelijker.
[ Voor 11% gewijzigd door Canaria op 28-06-2003 22:52 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Als je goed leest vraagt ie volgende mij foto's van het scherm, aangezien hij het over 256 en 4096 kleuren heeft en de 7210 niet met een clickon cam geleverd kan worden (wel een met een snoertje ofzo)cdgrit schreef op 29 June 2003 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat ie foto's bedoeld die met de S55 gemaakt zijn, of niet?
ja maar die camera voor een nokia in snoertje vind ik persoonlijk niets. Inderdaad ik zou wel eens een photo willen zien van het scherm van een s55 waar bv een photo op wordt afgebeeld
Pagina: 1